House of the Dragon Tartışma Konusu


Mr. Bean

#uncensored
Katılım
27 Haz 2023
Konular
161
Mesajlar
503
Beğeni sayısı
197
PG Nakit
50
house-of-the-dragon-in-turkiye-deki-yayin-platformu-belli-oldu154431_0.jpg


İlk sezonu beğendiniz mi, yeni sezondan beklentileriniz neler?
 

Deathmatch Classic

#uncensored
Katılım
27 Haz 2023
Konular
1,113
Mesajlar
4,994
Beğeni sayısı
1,163
PG Nakit
350
Favori Güreşçi
Hangman Page
1 1
Bitmeden devam etmem diyordun aga. Kusura bakma da yıllar boyu beklediğim dizi için bir 2.5 ay daha beklemeyi istemedim.

Berat agamla kardeş kardeş izledik her hafta. @ReQuem Haksız?
Onu siz başınızı alıp gidince demeye başladım kardeşim. Bitti bu dizi benim için bitti.
 

ReQuem

#uncensored
Katılım
27 Haz 2023
Konular
2,181
Mesajlar
10,949
Beğeni sayısı
2,119
PG Nakit
1,850
Konum
Sivas
Favori Güreşçi
Jon Moxley
1 1
Bitmeden devam etmem diyordun aga. Kusura bakma da yıllar boyu beklediğim dizi için bir 2.5 ay daha beklemeyi istemedim.

Berat agamla kardeş kardeş izledik her hafta. @ReQuem Haksız?
Her hafta dizi hakkında teoriler ve öngörüler... Baba prime Bulletproof ve ReQuem dönemiydi o.
 

GBB

👑
Katılım
2 Tem 2023
Konular
62
Mesajlar
9,434
Beğeni sayısı
2,916
PG Nakit
675
Favori Güreşçi
Drew McIntyre
Fire & Blood okumaya değer mi? Ana serinin ilk kitabını okudum sadece. Bir de şu A Knight Of The Seven Kingdoms kitabını okudum.
Yani lore'a hakim olmak istiyorsan oku bence keyifli ama önce direkt ASOIAF'ı bitirmeni öneririm çünkü olay tamamen farklı yere evriliyor diğer kitaplarda ve dizide aktarılmayan çok şey de var. Fire & Blood daha çok tarih kitabı kıvamında olduğundan ama akıyor yani hemen bitiyor.

Ben de Dunk & Egg olaylarını okumadım mesela o nasıl sarıyor mu? Bir ara okumayı düşünüyorum.
 

GBB

👑
Katılım
2 Tem 2023
Konular
62
Mesajlar
9,434
Beğeni sayısı
2,916
PG Nakit
675
Favori Güreşçi
Drew McIntyre
GOT'un son 3 sezonundan sonra HBO'dan çıkma Buz ve Ateş'in şarkısı izlemek mi... nöööö.
5. sezon bence o çizgi ya yani 3'ten sonra sadık kalınmayan yerler var ama o kadar da olsun ama 5 sonrası facia. Ha bu demek değil 6, 7 ve 8. sezonlarda beğendiğim şeyler yok. Var ama çok yanlış işlediler ki biraz da normal o kadar daılmış bir örgüyü nasıl işleyeceksin.
 

Uncle Junior

sekkusu yaritai
Katılım
2 Tem 2023
Konular
44
Mesajlar
3,637
Beğeni sayısı
781
PG Nakit
280
Konum
Nişantaşı
Favori Güreşçi
The Undertaker
5. sezon bence o çizgi ya yani 3'ten sonra sadık kalınmayan yerler var ama o kadar da olsun ama 5 sonrası facia. Ha bu demek değil 6, 7 ve 8. sezonlarda beğendiğim şeyler yok. Var ama çok yanlış işlediler ki biraz da normal o kadar daılmış bir örgüyü nasıl işleyeceksin.
Benim de beğendiğim sekanslar vardı, ancak 4. sezondan sonra gerçekten çok bozuyor, hadi 5 yine idare eder ancak diğerlerinde Piçlerin Savaşı dışında çok baştan savma geliyor.
 

Styles Clash

Sahipkıran
Katılım
3 Tem 2023
Konular
116
Mesajlar
7,270
Beğeni sayısı
2,722
PG Nakit
890
Konum
İzmir
Favori Güreşçi
AJ Styles
RPG Karakteri
Rey Mysterio
Konuyu ziyaret edenler (Toplam: 2)
Anasayfa Üst Alt
Tema Rengi