House of the Dragon Tartışma Konusu


Mr. Bean

#uncensored
Katılım
27 Haz 2023
Konular
161
Mesajlar
503
Beğeni sayısı
197
PG Nakit
50
house-of-the-dragon-in-turkiye-deki-yayin-platformu-belli-oldu154431_0.jpg


İlk sezonu beğendiniz mi, yeni sezondan beklentileriniz neler?
 

Gloom

Emekli Üye
Katılım
2 Tem 2023
Konular
2,511
Mesajlar
12,951
Beğeni sayısı
2,056
PG Nakit
400
İlk sezonu gayet beğendim. GOT ile kıyas yapmaya da gerek yok, başka bir tat. İkinci sezon tarihini de bilmiyorum ama hatırladığım kadarıyla 4 sezon yapıp bitireceklerdi. Öylesi daha güzel. Çok sürünce kabak tadı veriyor.
 

GBB

👑
Katılım
2 Tem 2023
Konular
62
Mesajlar
9,434
Beğeni sayısı
2,916
PG Nakit
675
Favori Güreşçi
Drew McIntyre
İlk sezonu GOT 5. sezondan sonraki sezonlardan daha çok beğendim şahsen. Merakla bekliyoruz. Fire & Blood'ı da okuduğumdan çok merak ediyorum gelişecek olayları aktarma şekillerini. Aemond baba tarafında yerimizi aldık.

İlk sezonu gayet beğendim. GOT ile kıyas yapmaya da gerek yok, başka bir tat. İkinci sezon tarihini de bilmiyorum ama hatırladığım kadarıyla 4 sezon yapıp bitireceklerdi. Öylesi daha güzel. Çok sürünce kabak tadı veriyor.
2024 yaz olması lazım.
 

Gloom

Emekli Üye
Katılım
2 Tem 2023
Konular
2,511
Mesajlar
12,951
Beğeni sayısı
2,056
PG Nakit
400
İlk sezonu GOT 5. sezondan sonraki sezonlardan daha çok beğendim şahsen. Merakla bekliyoruz. Fire & Blood'ı da okuduğumdan çok merak ediyorum gelişecek olayları aktarma şekillerini. Aemond baba tarafında yerimizi aldık.


2024 yaz olması lazım.
Fire & Blood okumaya değer mi? Ana serinin ilk kitabını okudum sadece. Bir de şu A Knight Of The Seven Kingdoms kitabını okudum.
 

Bulletproof

#uncensored
Katılım
27 Haz 2023
Konular
166
Mesajlar
1,380
Beğeni sayısı
352
PG Nakit
530
Konum
Antalya
Favori Güreşçi
Karrion Kross
1 1
@ReQuem ve @Bulletproof ile birlikte izleme planı yaptıktan sonra arkadaşlar diziye bensiz devam ettikleri için soğudum diziden, belki bittikten sonra izlerim daha da devam eden dizi izlemem.
Bitmeden devam etmem diyordun aga. Kusura bakma da yıllar boyu beklediğim dizi için bir 2.5 ay daha beklemeyi istemedim.

Berat agamla kardeş kardeş izledik her hafta. @ReQuem Haksız?
 
Konuyu ziyaret edenler (Toplam: 2)
Anasayfa Üst Alt
Tema Rengi