Oyun Sektörünün Babası


JonMoxley

#FatihTerimNefreti
Katılım
2 Tem 2023
Konular
64
Mesajlar
1,584
Beğeni sayısı
339
PG Nakit
50
Favori Güreşçi
John Cena
Böyle bir firma bence yok. PlayStation Studios, TakeTwo Interactive, Activision Blizzard, Electronic Arts ve Ubisoft Montreal sektörün büyük beşlisi. Yanına Nintendo da koyulabilir ama genelde içlerinde yapıyorlar kendi oyunlarını. Aralarına bir de Square Enix - Capcom girebilir.

Kronolojik olarak bakarsak bu işin babası Sega ve Nintendo. Sega su anda bitik durumda olsa da Nintendo yedinci ve sekizinci jenerasyon konsollar ile beraber tekrardan şaha kalktı. Zaten asya pazarında
Sony ile beraber harika satışlar yapıyorlar ama batı pazarında da bu konsol jenerasyonları ile birlikte felaket büyüdü Nintendo.
 
Son düzenleme:

Uncle Junior

sekkusu yaritai
Katılım
2 Tem 2023
Konular
44
Mesajlar
3,639
Beğeni sayısı
783
PG Nakit
280
Konum
Nişantaşı
Favori Güreşçi
The Undertaker
Dost Kayaoğlu gibi düşünüyorum. Rockstar harbiden bu sektörün anası, babası, danası her şeyi. Arada falsoları olsa da bu adamlardan büyüğü yok. Ha adamların hiçbir oyununu bitirmedim hepsini oynasam da. Benim için Sony altında geliştirilen oyunlar daha iyi.
 

Centria

kozmopolitan
Katılım
2 Tem 2023
Konular
269
Mesajlar
4,012
Beğeni sayısı
1,458
PG Nakit
545
Konum
Coventry
Favori Güreşçi
Asa Mitaka

Netuno

Roses from the Abyss
Katılım
2 Tem 2023
Konular
431
Mesajlar
20,741
Beğeni sayısı
4,733
PG Nakit
2,275
Favori Güreşçi
Hana Kimura
9a01df47-7592-402a-b9fe-c60fc58e24a2.jpg


Var.
Control'u Ekber'i oynayınca anladık vallahi kıymetini. En büyük kesinlikle.
 

Straight Outta Compton

dig what im saying?
Katılım
2 Tem 2023
Konular
1,841
Mesajlar
9,818
Beğeni sayısı
1,910
PG Nakit
3,775
Konum
Sawyer Residence
RPG Karakteri
Danhausen
Control'u Ekber'i oynayınca anladık vallahi kıymetini. En büyük kesinlikle.
Bir tane kötü oyunu yok valla. Quantum Break herhalde kötüye en yakın ama onun bile gideri var. Bir babadır bizim için.
 

Netuno

Roses from the Abyss
Katılım
2 Tem 2023
Konular
431
Mesajlar
20,741
Beğeni sayısı
4,733
PG Nakit
2,275
Favori Güreşçi
Hana Kimura
Bir tane kötü oyunu yok valla. Quantum Break herhalde kötüye en yakın ama onun bile gideri var. Bir babadır bizim için.
Vallahi Control ile başladım oyunlarına. AWE DLC'sinden sonra yıllardır girmediğim Epic'e girip, önceden verdikleri Alan Wake'e başladım. Yemin ederim banger üstüne banger gidiyorlar. Parayı biriktireyim Alan Wake 2'ye basacağız direkt.
 

Straight Outta Compton

dig what im saying?
Katılım
2 Tem 2023
Konular
1,841
Mesajlar
9,818
Beğeni sayısı
1,910
PG Nakit
3,775
Konum
Sawyer Residence
RPG Karakteri
Danhausen
Vallahi Control ile başladım oyunlarına. AWE DLC'sinden sonra yıllardır girmediğim Epic'e girip, önceden verdikleri Alan Wake'e başladım. Yemin ederim banger üstüne banger gidiyorlar. Parayı biriktireyim Alan Wake 2'ye basacağız direkt.
Max Payne Remake geliyor daha. Control oyun motoruyla yapılacak diyorlardı. Yine manyak bir oyun yapacaklar.
 

Netuno

Roses from the Abyss
Katılım
2 Tem 2023
Konular
431
Mesajlar
20,741
Beğeni sayısı
4,733
PG Nakit
2,275
Favori Güreşçi
Hana Kimura
Max Payne Remake geliyor daha. Control oyun motoruyla yapılacak diyorlardı. Yine manyak bir oyun yapacaklar.
Şaka maka Max Payne Goatlığını unuttum ya. Vallahi billiahi tillahi en iyiler ya. Control 2 için de ilk bütçesinin üstüne 20M daha eklemişler. Çıksa da evi ipotek edip alsak.
 
Konuyu ziyaret edenler (Toplam: 0)
No registered users viewing this thread.
Anasayfa Üst Alt
Tema Rengi