- Katılım
- 15 Tem 2023
- Konular
- 441
- Mesajlar
- 7,465
- Beğeni sayısı
- 2,272
- PG Nakit
- 1,830
- Favori Güreşçi
- Stephanie Vaquer
Lesnar severdim fakat 2025 yılındayız. Rezalet bir hikaye. Face Cena olması, Cody mağlubiyeti, keyfi Lesnar saldırısı ile şov bok olmuştur. Şu Triple H cidden çok kötü adam. NXT'dekilerin ana kadroya gidince kaybolmasına şaşırmıyorum artık. Uzun süre güreş izlemeyip dönünce millet abartıyor sanmıştım da rezil bir adammış cidden.



