Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Raw şovu olarak bakarsan 4, Hunter'ın abartmalarına bakarak yorumlarsan 3 alır. İkisinin ortalaması 3.5 dedik. Şova legend yığmak onu tarihin en iyi Raw şovu yapmıyor kel.
4 dedim. Punk vs Rollins ile Roman vs Solo maçları iyiydi. Onun dışında PPV havası vermek istemişler ama bu da haftalık şov dinamiklerini feci halde bozmuş bence. Raw1000 bana kalırsa çok daha iyi bir RAW şovuydu.
Biraz da şovu Netflix'te konforlu bir şekilde izlemeye puanı şişirdim. Ohhh be rahatladık valla.
Ek olarak segmentler çok yetersizdi ya. 3 saatlik şova şöyle Raw1000'deki gibi segmentler çıkartamadınız mı?
Haftalık şov olarak bakıyorum, asla kötü bir şov değildi. Ama şirketin şovun PR'ını yapış biçimine bakıyorum, akla kara kadar fark var. Yine de şova dair güzel şeylerden bahsedebiliriz. John Cena'nın şahane promosu, American Badass Undertaker'ın görünümü, Travis Scott'ın 5 dakika görünümüyle bütün arenayı büyülemesi gibi şeylerden bahsederiz. Şova total olarak 5 üzerinden 3 diyorum ben, ama yarattığı beklenti bakımından ise 5 üzerinden 0.