Kalacak arkadaşlar buradan sohbet edebilir.
Bero ﷽﷽﷽ Katılım 2 Tem 2023 Konular 2,217 Mesajlar 5,819 Beğeni sayısı 2,003 PG Nakit 4,765 Favori Güreşçi Bray Wyatt 29 Ara 2024 #1 Kalacak arkadaşlar buradan sohbet edebilir.
Deeppy 17 TIME CHAMP Katılım 23 Ara 2023 Konular 708 Mesajlar 8,992 Beğeni sayısı 1,159 PG Nakit 1,735 Konum İstanbul Favori Güreşçi Liv Morgan 29 Ara 2024 #2 Buna kalan da ne bileyim.. Şaka şaka.
The MANIAC HERKES KENDİNE YAKIŞANI YAPSIN Katılım 2 Tem 2023 Konular 1,365 Mesajlar 13,409 Beğeni sayısı 1,972 PG Nakit 3,210 Konum Elazığ Favori Güreşçi CM Punk RPG Karakteri Shelton Benjamin 1 Yorumcu Yönetim 29 Ara 2024 #3 Buna da kalmayın arkadaş, gidin uyuyun.
RebornByUnpredictable PG.net Kullanıcısı Katılım 21 Kas 2024 Konular 0 Mesajlar 429 Beğeni sayısı 134 PG Nakit 0 Favori Güreşçi Jon Moxley 29 Ara 2024 #4 Buna da kalmayın diyen arkadaşlar Vince döneminde ki kabus gibi olan 3 saatlik RAW'ları izleyen arkadaşlar. ( Bende onlardandım)
Buna da kalmayın diyen arkadaşlar Vince döneminde ki kabus gibi olan 3 saatlik RAW'ları izleyen arkadaşlar. ( Bende onlardandım)
Deeppy 17 TIME CHAMP Katılım 23 Ara 2023 Konular 708 Mesajlar 8,992 Beğeni sayısı 1,159 PG Nakit 1,735 Konum İstanbul Favori Güreşçi Liv Morgan 29 Ara 2024 #5 Deeppy' Alıntı: Buna kalan da ne bileyim.. Şaka şaka. Genişletmek için tıkla ... RebornByUnpredictable' Alıntı: Buna da kalmayın diyen arkadaşlar Vince döneminde ki kabus gibi olan 3 saatlik RAW'ları izleyen arkadaşlar. ( Bende onlardandım) Genişletmek için tıkla ... The MANIAC' Alıntı: Buna da kalmayın arkadaş, gidin uyuyun. Genişletmek için tıkla ... WWE'nin çöp şovlarından çok daha keyifliydi bu arada.
Deeppy' Alıntı: Buna kalan da ne bileyim.. Şaka şaka. Genişletmek için tıkla ... RebornByUnpredictable' Alıntı: Buna da kalmayın diyen arkadaşlar Vince döneminde ki kabus gibi olan 3 saatlik RAW'ları izleyen arkadaşlar. ( Bende onlardandım) Genişletmek için tıkla ... The MANIAC' Alıntı: Buna da kalmayın arkadaş, gidin uyuyun. Genişletmek için tıkla ... WWE'nin çöp şovlarından çok daha keyifliydi bu arada.