Abi ben onu hiç sevmemiştim ya. Tekrar dinlenmesi çok düşük. Bunu at loopa dönsün.Hidra'nın disste iyi ama bu çok sağlam olmuştu.
Abi ben onu hiç sevmemiştim ya. Tekrar dinlenmesi çok düşük. Bunu at loopa dönsün.Hidra'nın disste iyi ama bu çok sağlam olmuştu.
Punch olarak falan iyi ama sarıp sarıp dinlemelik değildi ya. Altın Diş iki anlamda da iyi. Zaten bu iki parçadan sonra başka parça gelmedi. Khont bir tane Şam'a attı Lil Şam diye oda iki anlamda da rezil bir parça. O fight'da Şam ezdi.Abi ben onu hiç sevmemiştim ya. Tekrar dinlenmesi çok düşük. Bunu at loopa dönsün.
Khont bunu o dissten 3 saat sonra yayınlamıştı. En büyük özelliği o.Hidra'nın disste iyi ama bu çok sağlam olmuştu.
Khontkar dinleyenlere neler diyorduk biz zamanında. Şu ankilere on basar Khont, bunu söylediğime inanamıyorum ortamın seviyesine buradan bak.Khont bunu o dissten 3 saat sonra yayınlamıştı. En büyük özelliği o.
Khontkar bir de tarz değişiyor ya o yüzden de öyle geliyor. Gözyaşı Rapsodi serisi ve Who Is You trap değildi.Khontkar dinleyenlere neler diyorduk biz zamanında. Şu ankilere on basar Khont, bunu söylediğime inanamıyorum ortamın seviyesine buradan bak.
Elleran'a atılmış her dissin şaheser olma sorunsalı. Stalker'ın bağıra çağıra söylediği Mağdur Doğum terapi gibi.Elleran ve Enes Alper arasında anaların bacıların havada uçuştuğu diss serisi.
Elleran'a atılmış her dissin şaheser olma sorunsalı. Stalker'ın bağıra çağıra söylediği Mağdur Doğum terapi gibi.
Bir de Elleran'a atılan her yumruğun şaheser olma sorunsalı vardır mesela...