UEFA Şampiyonlar Ligi'nin Yeni Formatı


Re7o

The Dark kNightmare
Katılım
4 Tem 2023
Konular
523
Mesajlar
2,936
Beğeni sayısı
507
PG Nakit
1,020
Favori Güreşçi
Roman Reigns

GBj3GNNXoAAwrN-
 

Beast Incarnate

#uncensored☝️
Katılım
27 Haz 2023
Konular
10,931
Mesajlar
25,233
Beğeni sayısı
6,268
PG Nakit
4,490
Konum
İzmir
Favori Güreşçi
Brock Lesnar
1 1
Sırf daha çok maç ve daha çok yayın geliri elde etmek için.
daha çok maç oynatmak için yırtınıyorlar.
Avrupa Süper Ligi olayından sonra oluşturulan bir format bu. UEFA’dan ziyade o ASL projesinin başını çeken özellikle Real Madrid, Juventus gibi kulüplerin isteği bu şekildeydi. Yıllardır bildiğimiz formatın o nostaljik havada kalacak olması bence de üzücü ama değişiklik her zaman için iyidir bence, yeni formatıyla turnuvaları izlemeden önyargı beslememek gerekir diye düşünüyorum. Tabii dediğinizin temeline inersek bu formatın amacı ek yayın geliri sağlamak, ona hiçbir itiraz yok zaten. Ama yeni formattan seyirci de keyif alacaksa karşılıklı bir winwin olayının yaşanmasında hiçbir sorun yok bence, ki olması gereken de budur aslında.

Ee zor olmaz mı hem lig hem Şampiyonlar Ligi?
Turnuvadaki 36 takımın hepsi birbiriyle maç yapmayacak, ligin içinde küçük grupçuklar gibi bir şey olacak özetlemem gerekirse. Her takım 4 takımla karşı karşıya gelecek içeride ve dışarıda, toplamda 8 maç yapmış olacaklar. Yani tarihe karışacak olan formattakinden 2 maç daha fazla yapmış olacak kulüpler lig yolunda. Tabloda 9-24. sıralar arasında olan takımlar da son 16’ya gidebilmek için ara play-off oynayacaklar şu anki AL ve KL’de olduğu gibi, ek olarak bir 2 maç daha eklenecek yani bu sıra aralığında bitirenler için. Kısaca ŞL’ye giden bir takımın yeni formatta sezon içerisinde oynayacağı maç sayısı en fazla 4 maç artmış olacak.
 

Johnkorey

QuietQuitting
Katılım
2 Tem 2023
Konular
567
Mesajlar
8,249
Beğeni sayısı
1,440
PG Nakit
1,495
Konum
İzmir
Favori Güreşçi
Edge
Avrupa Süper Ligi olayından sonra oluşturulan bir format bu. UEFA’dan ziyade o ASL projesinin başını çeken özellikle Real Madrid, Juventus gibi kulüplerin isteği bu şekildeydi. Yıllardır bildiğimiz formatın o nostaljik havada kalacak olması bence de üzücü ama değişiklik her zaman için iyidir bence, yeni formatıyla turnuvaları izlemeden önyargı beslememek gerekir diye düşünüyorum. Tabii dediğinizin temeline inersek bu formatın amacı ek yayın geliri sağlamak, ona hiçbir itiraz yok zaten. Ama yeni formattan seyirci de keyif alacaksa karşılıklı bir winwin olayının yaşanmasında hiçbir sorun yok bence, ki olması gereken de budur aslında.


Turnuvadaki 36 takımın hepsi birbiriyle maç yapmayacak, ligin içinde küçük grupçuklar gibi bir şey olacak özetlemem gerekirse. Her takım 4 takımla karşı karşıya gelecek içeride ve dışarıda, toplamda 8 maç yapmış olacaklar. Yani tarihe karışacak olan formattakinden 2 maç daha fazla yapmış olacak kulüpler lig yolunda. Tabloda 9-24. sıralar arasında olan takımlar da son 16’ya gidebilmek için ara play-off oynayacaklar şu anki AL ve KL’de olduğu gibi, ek olarak bir 2 maç daha eklenecek yani bu sıra aralığında bitirenler için. Kısaca ŞL’ye giden bir takımın yeni formatta sezon içerisinde oynayacağı maç sayısı en fazla 4 maç artmış olacak.
Bütün bunlara ek olarak da. 1. torbadaki takımlar yine 1. torbadan takımlarla yani kendi denkleriyle 2 kere denk geleceği için format süresince büyük takımların birbirleriyle oynadığı maç sayısı artmış olarak.

FM tayfa olarak harbi harbi yaladık yuttuk bu arada sardı ama FM'deki gibi olacaksa son 2 maç hafif sakat edebilir özellikle bizim gibi transfer beceriksizi Türk takımlarını.
 

KALKTI!!!!

Ne Zaman?
Katılım
2 Tem 2023
Konular
79
Mesajlar
19,201
Beğeni sayısı
6,438
PG Nakit
2,630
Favori Güreşçi
John Cena
Bu sistem matematiksel olarak işleri çok karıştırıyor. Altıncı dereceden denklem çözmek zorunda kalınacak. Aynı ligdesin ama geri kalan 24 takımla falan maç yapmıyorsun. Bana çok zorlama geldi. Daha basit bir şey yapılabilirdi. Değişikliğe karşı değilim ama gelmesi gereken sistem bu muydu, bilmiyorum.
 
Konuyu ziyaret edenler (Toplam: 0)
No registered users viewing this thread.
Anasayfa Üst Alt
Tema Rengi