Katılım
3 Tem 2023
Konular
Mesajlar
Beğeni sayısı
PG Nakit
Favori Güreşçi
Angelico
Have no fear, sers, your king is safe … no thanks to you. Even now, I could cut through the five of you as easy as a dagger cuts cheese. If you would serve under the Kingslayer, not a one of you is fit to wear the white. Here, boy. Melt it down and add it to the others, if you like. It will do you more good than the swords in the hands of these five. Perhaps Lord Stannis will chance to sit on it when he takes your throne. - Barristan Selmy
"I could cut through the five of you as easy as a dagger cuts cheese" diyor ve harbiden de peşinden gönderilen 2 kral muhafızını doğruyor, kendisinde kılıç yokken yapıyor bunu.

Oyunculuğu muhteşemdi Barristanı oynayan ağabeyin. Elbette Barristan Selmy'nin şerefi ve onurunu yeni kitapta kurtaracaktır GRRM, ama oyuncu için canlandırdığı karakterin piç olmasına çok üzüldüm. 3-5 tane sokak serserisine öldürdüler Selmy'i.

Root

Elevated
Katılım
3 Tem 2023
Konular
Mesajlar
Beğeni sayısı
PG Nakit
Favori Güreşçi
Will Ospreay
"I could cut through the five of you as easy as a dagger cuts cheese" diyor ve harbiden de peşinden gönderilen 2 kral muhafızını doğruyor, kendisinde kılıç yokken yapıyor bunu.

Oyunculuğu muhteşemdi Barristanı oynayan ağabeyin. Elbette Barristan Selmy'nin şerefi ve onurunu yeni kitapta kurtaracaktır GRRM, ama oyuncu için canlandırdığı karakterin piç olmasına çok üzüldüm. 3-5 tane sokak serserisine öldürdüler Selmy'i.
Kral muhafızlarını değil 2 tane Şehir Gözcü'sünü öldürüyor.

Anasayfa Üst Alt

Kolay Giriş Yapın: