Maalesef fanlar bunu makul gördüğü için, diğer şirketler de fiyatları buraya çekecekler. 70-90 dolar arası oyunlar, 80-100 dolar arası olacak. Eleştirilere de; "GTA 100 dolardı, biz de 100 yaptık" diyerek geçiştirecekler. AI yüzünden RAM sıkıntısı, oyun için gerekli şeylerin aşırı pahalı olması, grafik gibi şeylerin bahanesi ile gereğinden fazla yer kaplayan oyunların en yeni şeyleri talep etmesi ve lootbox gibi şeylerin oyunları sarması, sistemdeki çürümeyi gösteriyor. Oyundaki dükkanların 100 dolarlık versiyona ait olması bile RSN'in niyetini gösteriyor. Oyun şirketleri size saygı duymuyorsa, siz de onlara saygı duymayın.