- Katılım
- 2 Tem 2023
- Konular
- 469
- Mesajlar
- 7,075
- Beğeni sayısı
- 892
- PG Nakit
- 670
Bizim kararımız duygusal karar! Zamanında abim her gün GTA III oynardı. Tek o vardı pc'de bi o bi de Metin 2. BENDE O YÜZDEN HEP GTA 3 OYNARDIM. Duygularım, en kötü olduğunu kabullenemiyor. O EN İYİSİ.Net en kötü GTA oyunu ya..



