Covid Salgınından Daha Tehlikeli "X" Yolda
marchafunebre Paul Heyman Guy Katılım 2 Tem 2023 Konular 721 Mesajlar 3,461 Beğeni sayısı 363 PG Nakit 930 Favori Güreşçi Bryan Danielson 22 Ocak 2024 #1
DIO PG.net Kullanıcısı Katılım 12 Ocak 2024 Konular 1 Mesajlar 487 Beğeni sayısı 120 PG Nakit 100 Favori Güreşçi Rey Mysterio 22 Ocak 2024 #2 Elon Musk o kadar tehlikeli değil ya.
Ganbarimasu PG.net Kullanıcısı Katılım 3 Tem 2023 Konular 493 Mesajlar 3,409 Beğeni sayısı 714 PG Nakit 1,425 22 Ocak 2024 #3 Başlıyoruz
Netuno Roses from the Abyss Katılım 2 Tem 2023 Konular 431 Mesajlar 20,741 Beğeni sayısı 4,733 PG Nakit 2,275 Favori Güreşçi Hana Kimura ELITE Yorumcu 22 Ocak 2024 #4 Twitter'ın bir gün herkesi hasta edeceğini biliyordum.
Johnkorey QuietQuitting Katılım 2 Tem 2023 Konular 567 Mesajlar 8,249 Beğeni sayısı 1,440 PG Nakit 1,495 Konum İzmir Favori Güreşçi Edge ELITE 22 Ocak 2024 #5 Kapanalım gitsin bana fark eden bir şey yok zaten... :(
Deeppy 17 TIME CHAMP Katılım 23 Ara 2023 Konular 708 Mesajlar 8,992 Beğeni sayısı 1,159 PG Nakit 1,735 Konum İstanbul Favori Güreşçi Liv Morgan 22 Ocak 2024 #6 Pandemi mi? Severiz.
Bulletproof Blonde PG.net Kullanıcısı Katılım 9 Tem 2023 Konular 1 Mesajlar 7 Beğeni sayısı 8 PG Nakit 0 Konum Istanbul Favori Güreşçi Shawn Michaels 22 Ocak 2024 #7 Bir pandemiyi daha kaldıracak sabrım kalmadı sanırım. Özellikle de öğretmen olarak.
Nature Boy don't trust, verify Katılım 2 Tem 2023 Konular 218 Mesajlar 8,395 Beğeni sayısı 2,884 PG Nakit 1,160 22 Ocak 2024 #8 Kapatsınlar da üniversite görmeden mezun olalım. Mahvettiniz hepimizi.
Styles Clash Sahipkıran Katılım 3 Tem 2023 Konular 116 Mesajlar 7,270 Beğeni sayısı 2,725 PG Nakit 890 Konum İzmir Favori Güreşçi AJ Styles RPG Karakteri Rey Mysterio 22 Ocak 2024 #9 Bir kapanma daha olursa bir ateist olarak Yeniden Refah Partisine oy vereceğim.
marchafunebre Paul Heyman Guy Katılım 2 Tem 2023 Konular 721 Mesajlar 3,461 Beğeni sayısı 363 PG Nakit 930 Favori Güreşçi Bryan Danielson 22 Ocak 2024 #10 The Mandalorian' Alıntı: Bir kapanma daha olursa bir ateist olarak Yeniden Refah Partisine oy vereceğim. Genişletmek için tıkla ... Kapanmanın olacağını düşünüyorum. Umarım bu düşüncemde yanılırım..
The Mandalorian' Alıntı: Bir kapanma daha olursa bir ateist olarak Yeniden Refah Partisine oy vereceğim. Genişletmek için tıkla ... Kapanmanın olacağını düşünüyorum. Umarım bu düşüncemde yanılırım..