Kazananın Yanlış Olduğu Bir Royal Rumble Söyleyin


Uncle Junior

sekkusu yaritai
Katılım
2 Tem 2023
Konular
44
Mesajlar
3,639
Beğeni sayısı
783
PG Nakit
280
Konum
Nişantaşı
Favori Güreşçi
The Undertaker
Ne yazık ki Royal Rumble 2012. Jericho o hype ile kazanmalıydı. Çok istemiştim kazanmasını. Sheamus'ı da severim iyidir hoştur, kariyerinden bir parça eksiltmek de istemem ama adam senelerdir MC olarak demir attı. Bundan sonra tekrardan eski günlerine döner mi o da meçhul.

Ayrıca tüm return yapan isimler bir şekilde Royal Rumble'ı kazanıp kemeri kazanamadılar; e abi bu adam da bari RR'ı alıp kemeri öyle kazanamasaydı.
 
Konuyu ziyaret edenler (Toplam: 0)
No registered users viewing this thread.
Anasayfa Üst Alt
Tema Rengi