Artık oyunda uzun süreli planlar yazılıp çizilmediği için artık pek iptal edilen bir senaryo olmuyor. Bunu daha önce bir konuda bahsetmiştim sanırım. Her şey anlık gelişiyor. Ama mesela şu anda Royal Rumble'ı vermek istediğimiz bir karakter var, kesin olarak. Ama Royal Rumble'a kadar oynar mı bilmiyoruz. Mr. Money in the Bank belli. Unvanlar için de durum böyle. Daha düne kadar ana kemer vermeyi planladığımız adamın bir anda ghost olmasına kendimizi hazır tuttuğumuz için -ki yaşandı- iptal edilen senaryomuz yok. Bu da bir başarıdır sanırım. Oyun için de en doğrusu olanın bu olduğuna inanıyorum. Sonuçta bu bir oyun ve günlük hayatın doğrultusunda ayırabileceğimiz vakit bir anda sıfıra inebiliyor. Ya da oyuncular sıkılıp "yıl olmuş 24 rpg ne ya" deyip oyundan uzaklaşabiliyor. O yüzden biz de uzun soluklu planlardan kendimizi uzak tutmaktayız.