WWE Tarihinde En İyi Çaylak Yılını Kim Geçirdi?


Kara

-
Katılım
3 Tem 2023
Konular
169
Mesajlar
3,072
Beğeni sayısı
1,362
PG Nakit
740
Favori Güreşçi
Roman Reigns
RPG Karakteri
JTG
Bu konuda Brock Lesnar'dan ötesi olamaz ki. Debut yaptığı 6 ay içinde sırayla Hardy kardeşleri patates etti, Hulk Hogan ve Ric Flair'i yenip üzerine King of the Ring'i domine ederek kazandı. Bu süreçte kadrodaki Mark Henry, Test, Rob Van Dam, Edge, Rikishi gibi isimleri de tertemiz yedi. SummerSlam'de The Rock'u yenerek Undisputed kemerini kazandı. Bunların hepsini 25 yaşında ve debut yaptığı ilk 6 ay içinde gercekleştirdi. Kendisine çaylak denir mi o bile şüpheli.
 
Katılım
2 Tem 2023
Konular
275
Mesajlar
4,461
Beğeni sayısı
1,705
PG Nakit
1,260
Konum
Kartal
Favori Güreşçi
Becky Lynch
RPG Karakteri
Alexander Hammerstone
Brock. Adam girdiği yıl Hogan'ı, Rock'ı, Taker'ı patoz etti. Çıktığı ilk Summerslam ve WrestleMania'da ana olaya oynayıp ana kemeri taktı. Adamın girişi o kadar kalın ki rookie dönemi de diyemezsin zaten.
 
Konuyu ziyaret edenler (Toplam: 0)
No registered users viewing this thread.
Anasayfa Üst Alt
Tema Rengi