- Katılım
- 2 Tem 2023
- Konular
- 469
- Mesajlar
- 7,075
- Beğeni sayısı
- 892
- PG Nakit
- 670
Bende bi 7 sene yaşadım çocuktuk falan ama o günler aklımızda. Tavsiye etmem.Doğduğumdan beri köyde yaşıyorum ve hayır, bu evde mutlu olamazsın. Huzur falan da olmaz pisliğin içinde.

