nigel'ı nasıl da unutmuşuz...iki ingiliz piçi var o spiker masasına gelebilecek bak diyoruz
4 ay zorla o spiker masasında boşu boşuna oturmadık aq götümün izi var o koltuktaspikerse ospreay gelir abi sen ne alaka
kök hücre tedavisi yaptık hazırız kariyerimize dünya şampiyonu olarak son vermeyeAdam yarın ölcek hala tvc diyo ag
ben unutmadım kardeş... ilkler unutulmaz...nigel'ı nasıl da unutmuşuz...