Hayran: "Bu Triller'da mı yayınlanıyor? Bir yayında, bir değil, bir yayında, bir değil. Takip edemiyorum."
wXw: "Triller'da yayın yapmayı çok isteriz. Maalesef, Ekim ayından beri orada yaptığımız hiçbir yayın için bize ödeme yapmadılar ve bizden sorumlu kişiyi işten çıkardıklarından beri hiçbir e-postaya yanıt vermediler. Katkıda bulunanlara ödeme yapmayan bir platformda yayın yapmamız mümkün değil."

