RPG 𝐏𝐀𝐘𝐁𝐀𝐂𝐊 #𝟗𝟏


PGW: Son Eklenen Parta Git

Ensiferum

amcaoğlu
Katılım
4 Tem 2023
Konular
141
Mesajlar
9,364
Beğeni sayısı
2,302
PG Nakit
590
RPG Karakteri
Bray Wyatt
ırkçı wyatt el kaşındırdı
o93j5nr.png


Tekrar başlıyoruz..
 

anti-hero

let us fall.
Katılım
3 Kas 2024
Konular
29
Mesajlar
3,663
Beğeni sayısı
1,038
PG Nakit
270
Konum
İstanbul
RPG Karakteri
Sami Zayn
sonunu kaçırdık. geçen şovdan sonra okada fena comeback attı. ilk segmenti de inanılmaz bi maneviyat kattı adama yoksa efsane reigni bitirecek adam mı?????????????
 

jusweque

tdh
Katılım
2 Tem 2023
Konular
24
Mesajlar
3,596
Beğeni sayısı
1,214
PG Nakit
150
RPG Karakteri
John Cena
Uzun süre sonra ilk defa bu kadar uzun bir şov izledik, güzel ve keyifliydi. Elinize sağlık. Şovun tek falsosu bot karakter diye hitap ettiğimiz sahibi olmayan karakterlerin fazla süre alması bence. Karakter bazında değil ama toplamda biraz fazla yer alıyorlar gibi hissediyorum. Eleştiri noktası olarak bunu iletebilirim. Onlar yerine daha çok aktif güreşçi izleyebiliriz. Bu şovla beraber Gibki, Zayn ve Venis'in akıbetlerini merak ediyorum. Wyatt vs. Okada da keyifli bir seçim. Slammy şovunu iple çekiyoruz. 3.sezonun en hype dönemi olabilir belki de. Ana olayı kaybedeceğiz gibi görünüyor mantıken bakınca. Ama kağıt üstündeki gibi olmayabilir işler. Neler döneceğini merakla bekliyoruz. Hala Wyatt tarafına ani bir dönüş yapar mıyız diye düşünmüyor değilim ama çok zor. Slammy'i bekliyoruz artık.
 

KALKTI!!!!

Ne Zaman?
Katılım
2 Tem 2023
Konular
79
Mesajlar
19,201
Beğeni sayısı
6,438
PG Nakit
2,630
Favori Güreşçi
John Cena
Ekibin eline sağlık. Keyifli şov oldu. Okadanın önce segmentinin verilmesi yerinde olmuş, me yi tahmin edemedik. Gibki gelir diye tahmin etmiştik. Onun dışında bizim feud da sürprize gebe. Ben purec alıp sami mitb olacak gibi bi hava var ama belli olmaz. Eksi olarak söyleyebileceğim şey kuzenin de söylediği gibi bot karakterlerin spot alması. Redmond ve saxton karakterlerinin görünmesi gerekli miydi bilmiyorum. Onun dışında daha squash tarzı maçlar gerekli bence. Botların çıktığı maçta. Ekip de kendini yormamış olur. Slammyi bekliyoruz dört gözle. Sanırım anket olmaksızın ekip senaryoyla bağlayacak ödülleri.
 
Anasayfa Üst Alt
Tema Rengi