- İstatistikte sabit
- #661
Sen elite ile şu wyatt takımını al da bari boştaki çarlara yenilmemiş olayımELITE ile almamak için zor tutuyorum kendimi
Sen elite ile şu wyatt takımını al da bari boştaki çarlara yenilmemiş olayımELITE ile almamak için zor tutuyorum kendimi
İşte bu mesaj ELITE aldırır. Adam haklı.Sen elite ile şu wyatt takımını al da bari boştaki çarlara yenilmemiş olayım