Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Kullanıcılar
Aylık Konu İstatistikleri
Şu anki ziyaretçiler
Yeni profil mesajları
Profil mesajlarında ara
Ayın En Çok Mesaj Atanları
Rozetler
ELITE Efektleri
ELITE Üyelik
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Konuya cevap cer
Ana sayfa
Forumlar
RPG
Prestige Grand Wrestling: PGW
PGW Promoları & Konuşma Gösterileri
Bi Süre Görüşmeyelim
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Mesaj
<blockquote data-quote="KALKTI!!!!" data-source="post: 411031" data-attributes="member: 63"><p style="text-align: center"><span style="font-family: 'Verdana'"><img src="https://i.pinimg.com/originals/71/cd/41/71cd41d3c82c2834ed481a28a22e17ec.gif" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="" /></span></p> <p style="text-align: center"><span style="font-family: 'Verdana'"></span></p> <p style="text-align: center"><span style="font-family: 'Verdana'"><strong><span style="color: rgb(251, 160, 38)">Venis'i küçük bir siyah köpekle oynarken görürüz. Onu sevip okşar. Saftirikliğiyle taşşşşak geçer. Pandik atar.</span></strong></span></p> <p style="text-align: center"><span style="font-family: 'Verdana'"><strong></strong></span></p> <p style="text-align: center"><span style="font-family: 'Verdana'"><strong><span style="color: rgb(251, 160, 38)">Sonra, bir tasma çıkarır, köpeğe takar. Beraber kırsalda bir yürüyüşe çıkarlar.</span></strong></span></p> <p style="text-align: center"><span style="font-family: 'Verdana'"></span></p> <p style="text-align: center"><span style="font-family: 'Verdana'"><em>"Merhaba kadınlar ve kızlar... Yeni köpeğimle tanışın. Adı Jey... Sadece Jey... Tatlı, şapşal köpeğin teki..."</em></span></p> <p style="text-align: center"><span style="font-family: 'Verdana'"></span></p> <p style="text-align: center"><span style="font-family: 'Verdana'"><strong><span style="color: rgb(251, 160, 38)">Venis gülümser. Gevşek gevşek sakız çiğnemektedir.</span></strong></span></p> <p style="text-align: center"><span style="font-family: 'Verdana'"></span></p> <p style="text-align: center"><span style="font-family: 'Verdana'">"<em>Şaka değil. Onu San Francisco’daki bir barınaktan sahiplendim. Fark ettim ki hayatıma kimseyi sokamıyorum. Bilirsin… Çok denedim. Aşkta... arkadaşlıkta... Ama onların attığı gül, düşmanlarımın attığı taştan hep daha ağır oldu. Birinin ihanetini, diğerinin omzuyla bile telafi edemedim. Hep, yağmurdan kaçarken doluya tutuldum. Ne zaman bariyerleri kaldırıp karşımdakine tüm samimiyetimle yaklaşsam, aptal yerine konuldum. Burası böyle işte… İnsanlar böyle. Sevenin sikildiği; sikilmekle yetinilmeyip hor görüldüğü, küçümsendiği, ‘aptal’ diye fişlendiği… Orospuluğun işbilirlikle, sahtekarlığın zekayla denk tutulduğu göt deliği bir dünya... Ve ben o dünyanızı sikiyorum."</em></span></p> <p style="text-align: center"><span style="font-family: 'Verdana'"><em></em></span></p> <p style="text-align: center"><span style="font-family: 'Verdana'"><em>"Beni üzmeyen iki canlı türü var: Hayvanlar… ve orospular. İkisi de sevginize karşılık verir. İkisiyle de saatlerce sessiz oturabilirsiniz. İkisiyle de kardiyo yapabilirsiniz... Size ihanet etmezler, sırtınızdan bıçaklamazlar, entrika çevirmezler. Netlik… Evet. Sanırım aradığım şey tam olarak bu: Netlik."</em></span></p> <p style="text-align: center"><span style="font-family: 'Verdana'"></span></p> <p style="text-align: center"><span style="font-family: 'Verdana'"><strong><span style="color: rgb(251, 160, 38)">Jey bir canlı görünce saldırganlaşıp havlamaya başlar. Venis onu sakinleştirir. Gülümser.</span></strong></span></p> <p style="text-align: center"><span style="font-family: 'Verdana'"></span></p> <p style="text-align: center"><span style="font-family: 'Verdana'"><em>"Bana ihanet ettiğinde sana zaten tam anlamıyla güvenmiş değildim, Kara Delik. Sadece bir sürecin içindeydim… vitesi boşa almıştım, galiba. Oluruna bırakmıştım. Çünkü insanlar da tıpkı dünya gibi göt deliğidir. Bu gerçeği yeterince tecrübe ettim... Travis’e inanmak? İntihar olurdu. Ben daha sana bile tam güvenemezken… sen kalktın, ona inandın... Ve bedelini ödedin. Basit. Belki de o Kara Delik’ten hiç geri dönmemeliydin. Belki o deliğe hiç girmemeliydin bile. WrestleMania’da… Şimdi düşündükçe aklımı yitirecekmişim gibi hissettiren o epik zaferi kazandığında bırakmalıydın. Evet, köpek. Senin yürüyüşün orada bitmeliydi."</em></span></p> <p style="text-align: center"><span style="font-family: 'Verdana'"><em></em></span></p> <p style="text-align: center"><span style="font-family: 'Verdana'"><em>"Bir daha hiç denk gelmeyelim, olur mu? Çünkü ben… kendi yolumda yürüyorum. Uzun, açık ve gösterişli patikadan. Kimsenin gücünü yetiremediği, gücünü yetirenin sabretmediği o patikadan..."</em></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KALKTI!!!!, post: 411031, member: 63"] [CENTER][FONT=Verdana][IMG]https://i.pinimg.com/originals/71/cd/41/71cd41d3c82c2834ed481a28a22e17ec.gif[/IMG] [B][COLOR=rgb(251, 160, 38)]Venis'i küçük bir siyah köpekle oynarken görürüz. Onu sevip okşar. Saftirikliğiyle taşşşşak geçer. Pandik atar.[/COLOR] [COLOR=rgb(251, 160, 38)]Sonra, bir tasma çıkarır, köpeğe takar. Beraber kırsalda bir yürüyüşe çıkarlar.[/COLOR][/B] [I]"Merhaba kadınlar ve kızlar... Yeni köpeğimle tanışın. Adı Jey... Sadece Jey... Tatlı, şapşal köpeğin teki..."[/I] [B][COLOR=rgb(251, 160, 38)]Venis gülümser. Gevşek gevşek sakız çiğnemektedir.[/COLOR][/B] "[I]Şaka değil. Onu San Francisco’daki bir barınaktan sahiplendim. Fark ettim ki hayatıma kimseyi sokamıyorum. Bilirsin… Çok denedim. Aşkta... arkadaşlıkta... Ama onların attığı gül, düşmanlarımın attığı taştan hep daha ağır oldu. Birinin ihanetini, diğerinin omzuyla bile telafi edemedim. Hep, yağmurdan kaçarken doluya tutuldum. Ne zaman bariyerleri kaldırıp karşımdakine tüm samimiyetimle yaklaşsam, aptal yerine konuldum. Burası böyle işte… İnsanlar böyle. Sevenin sikildiği; sikilmekle yetinilmeyip hor görüldüğü, küçümsendiği, ‘aptal’ diye fişlendiği… Orospuluğun işbilirlikle, sahtekarlığın zekayla denk tutulduğu göt deliği bir dünya... Ve ben o dünyanızı sikiyorum." "Beni üzmeyen iki canlı türü var: Hayvanlar… ve orospular. İkisi de sevginize karşılık verir. İkisiyle de saatlerce sessiz oturabilirsiniz. İkisiyle de kardiyo yapabilirsiniz... Size ihanet etmezler, sırtınızdan bıçaklamazlar, entrika çevirmezler. Netlik… Evet. Sanırım aradığım şey tam olarak bu: Netlik."[/I] [B][COLOR=rgb(251, 160, 38)]Jey bir canlı görünce saldırganlaşıp havlamaya başlar. Venis onu sakinleştirir. Gülümser.[/COLOR][/B] [I]"Bana ihanet ettiğinde sana zaten tam anlamıyla güvenmiş değildim, Kara Delik. Sadece bir sürecin içindeydim… vitesi boşa almıştım, galiba. Oluruna bırakmıştım. Çünkü insanlar da tıpkı dünya gibi göt deliğidir. Bu gerçeği yeterince tecrübe ettim... Travis’e inanmak? İntihar olurdu. Ben daha sana bile tam güvenemezken… sen kalktın, ona inandın... Ve bedelini ödedin. Basit. Belki de o Kara Delik’ten hiç geri dönmemeliydin. Belki o deliğe hiç girmemeliydin bile. WrestleMania’da… Şimdi düşündükçe aklımı yitirecekmişim gibi hissettiren o epik zaferi kazandığında bırakmalıydın. Evet, köpek. Senin yürüyüşün orada bitmeliydi." "Bir daha hiç denk gelmeyelim, olur mu? Çünkü ben… kendi yolumda yürüyorum. Uzun, açık ve gösterişli patikadan. Kimsenin gücünü yetiremediği, gücünü yetirenin sabretmediği o patikadan..."[/I][/FONT][/CENTER] [/QUOTE]
Yükleniyor…
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
RPG
Prestige Grand Wrestling: PGW
PGW Promoları & Konuşma Gösterileri
Bi Süre Görüşmeyelim
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
Forumlar
Neler yeni
Giriş yap
Kayıt ol
Ara
Anasayfa
Üst
Alt
Tema Rengi
Sıfırla