Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bence hata yaptı yaşı henüz 26, AEW ile yüklü sözleşme imzalayıp 30'undan sonra gelmeliydi, şimdi hem yüklü maaş alamayacak hem de alt brand olan NXT'de bulunacak, en iyi kadınları da ana kadroya yolladılar, Jordynne dışında düzgün kadın güreşçi yok NXT'de
Bence hata yaptı yaşı henüz 26, AEW ile yüklü sözleşme imzalayıp 30'undan sonra gelmeliydi, şimdi hem yüklü maaş alamayacak hem de alt brand olan NXT'de bulunacak, en iyi kadınları da ana kadroya yolladılar, Jordynne dışında düzgün kadın güreşçi yok NXT'de
WWE rosterında en potansiyelli kadın bence an itibariyle kendisi. Üstte yazıldığı gibi 2 sene sonra filan gelmesini daha doğru bulurdum kariyeri açısından.
"Kadın devrimi" hakkında sürekli dalga geçiyorduk. Artık ağzımızı kapama vakti geldi sanırım. WWE için konuşacak olursam kadınlar ile erkekler arasındaki fark çığ gibi büyüyor.