Güreş Baydı Mı?


Brave Dragon

PG.net Kullanıcısı
Katılım
5 Ağu 2024
Konular
14
Mesajlar
986
Beğeni sayısı
238
PG Nakit
0
Favori Güreşçi
Will Ospreay
Baydı evet. WWE sektörü tekelleştirdi. Nxt'nin bile altyapısı çıktı, indylerde ufak parlayan kim varsa altyapıya alıyorlar diğer şirketler de bundan nasibini alıyor. AEW, Okada ve Ospreayi aldığı zaman NJPW de bitti zaten. İzleyecek bir şey yok artık piyasada. Alternatif yok. Ne yaparsa Tony Khan yapar.
 

Centria

kozmopolitan
Katılım
2 Tem 2023
Konular
269
Mesajlar
4,012
Beğeni sayısı
1,458
PG Nakit
545
Konum
Coventry
Favori Güreşçi
Asa Mitaka
Her şey dönemsel olarak bayar da keyif almak isteyen bir şekilde alır yine çoğu şey de olduğu gibi

Ha belli bir zaman sonra hem hobilere zaman ayıramamak olsun hem de güreşin mainstream olmaması olsun (ki bu ara oluyo aslında) insanların ilk vazgeçtiği şey güreş oluyor. Sonuçta kimse sonsuza kadar 16 yaşında kalmayacak

Okada ve Ospreayi aldığı zaman NJPW de bitti zaten.
Diğerlerine yorum yok ama bu ikisinin transferi iki tarafa da yaradı deriz.
 

GBB

👑
Katılım
2 Tem 2023
Konular
62
Mesajlar
9,435
Beğeni sayısı
2,916
PG Nakit
675
Favori Güreşçi
Drew McIntyre
Yaklaşık 7-8 yıldır falan. Zaten bu nedenle 2 haftada bir veya bazı zamanlar ilgimi çeken olaylar varsa her hafta şovlardan sonra youtubedan videolara bakıyorum. Bide agalarla canlı şova kalma işi olursa full izleniyor o da yılda 1 bile değil artık.

Ama ben güreşin güreş kısmını değil de senaryo kısmını seven bir insanım bu nedenle ben bu soruyu cevaplamak için çok doğru bir örnek değilim sanırım. En hype dönemlerimde bile full şov izlemiyordum pek. Forum RPG'si diye bir şey olmasa muhtemelen 10 yıl önce falan bırakmıştım bu işi izlemeyi.
 

Root

Elevated
Katılım
3 Tem 2023
Konular
6
Mesajlar
150
Beğeni sayısı
47
PG Nakit
0
Favori Güreşçi
Will Ospreay
Birkaç yıldır tam zamanlı izlemeyi bıraktım. 1 yıldan fazladır hiç izlemiyorum. Aslında ilk olarak 2012-2013 gibi soğumuştum. ROH ve PWG izlemeye başlayınca tekrar keyif alarak izlemeye başlamıştım. Bir süre sonra yine sıkılmaya başlamışken NJPW ve sonra AEW ile tutundum güreşe. Bir süre sonra yine ilgi alakayı kaybettim.

Çabuk tüketilebilir şeylere alıştık. Yıllar önce öğrenciyken vakit ayırabiliyorduk ama çoğumuz iş güç sahibi insanlar olduk. Uzun güreş şovlarını tamamen izleyecek vaktimiz yok. Süreç içinde ilgimizin azalması doğal.
 

Kara

-
Katılım
3 Tem 2023
Konular
169
Mesajlar
3,072
Beğeni sayısı
1,362
PG Nakit
740
Favori Güreşçi
Roman Reigns
RPG Karakteri
JTG
Oturup baştan sona haftalık şov izliyorsanız çoktan bozmuştur. İlgi çekici hikayeleri takip edip kapattıktan sonra bozan bir şey olmuyor. Haftalık şovlar 1.30 saate sabitlense keşke.
 

Baroš

🦁
Katılım
2 Tem 2023
Konular
134
Mesajlar
2,514
Beğeni sayısı
659
PG Nakit
1,445
Favori Güreşçi
CM Punk
Çok oldu. Sadece WWE izleyenler çoktan bıraktı. İşin güreş kısmıyla ilgilenenler için alternatif çok olduğu için izliyorlar hala. Yaşlar da büyüdü onu unutmamak lazım.
 
Anasayfa Üst Alt
Tema Rengi