- Katılım
- 5 Şub 2024
- Konular
- 614
- Mesajlar
- 1,695
- Beğeni sayısı
- 398
- PG Nakit
- 350
- Konum
- istanbul
- Favori Güreşçi
- Randy Orton
CM Punk, The Beatles'ı sevmediğini ve onların abartıldığını söyledi.
“Yalnızca abartılmış, %100 abartılmış, sahte bir erkek grubu, üretildiler ve çeşitli evrelerden geçtiler. ‘Aa, şimdi biz hippiyiz, şimdi de biz psychedeliciz.’ S**** git Sergeant Pepper.”
“Yalnızca abartılmış, %100 abartılmış, sahte bir erkek grubu, üretildiler ve çeşitli evrelerden geçtiler. ‘Aa, şimdi biz hippiyiz, şimdi de biz psychedeliciz.’ S**** git Sergeant Pepper.”
Moderatör tarafında düzenlendi:




