WWE'ye Dönersem...


American Psycho

mr.lucha underground
Katılım
15 Tem 2023
Konular
446
Mesajlar
7,473
Beğeni sayısı
2,272
PG Nakit
1,830
Favori Güreşçi
Stephanie Vaquer
Ben eskiyim ayağı çekip bir anda hop diye Stephanie'nin karşısına dikilip kemeri mi alsın? Bence istemez hoca.
İki kemerden birini vermek lazım herhangi birine. Paige daha çok stable lideri olarak gelse iyi olur. Mandy tarzı ama mümkünse kemersiz.
 

Netuno

Roses from the Abyss
Katılım
2 Tem 2023
Konular
431
Mesajlar
20,740
Beğeni sayısı
4,733
PG Nakit
2,275
Favori Güreşçi
Hana Kimura
İki kemerden birini vermek lazım herhangi birine. Paige daha çok stable lideri olarak gelse iyi olur. Mandy tarzı ama mümkünse kemersiz.
Güzel düşünce de ben eskilerden kalan güreşçilere güvenemiyorum. Becky sırf kemer istediği için random NXT'ye gidip kemeri aldı, Charlotte sırf kendi keyfi için her hafta Tiffany'i eziyor. Böylelerden sonra eskilere güvenmek zor. Kendi yatmakta sorun görmeyen bir Bayley var. Onun gibi egosunu bırakacaksa gelsin. Yoksa yallah ana kadro.
 
Katılım
5 Şub 2024
Konular
614
Mesajlar
1,695
Beğeni sayısı
398
PG Nakit
350
Konum
istanbul
Favori Güreşçi
Randy Orton
Güzel düşünce de ben eskilerden kalan güreşçilere güvenemiyorum. Becky sırf kemer istediği için random NXT'ye gidip kemeri aldı, Charlotte sırf kendi keyfi için her hafta Tiffany'i eziyor. Böylelerden sonra eskilere güvenmek zor. Kendi yatmakta sorun görmeyen bir Bayley var. Onun gibi egosunu bırakacaksa gelsin. Yoksa yallah ana kadro.
Charlotte'ı gebertecegim bu kadar itici bir insan olamaz ya şu havadaki burnunu umarım indirir Tiffany, Tiffy Sevdiğim için değil genel olarak sinir bozucu biri ya.
 

American Psycho

mr.lucha underground
Katılım
15 Tem 2023
Konular
446
Mesajlar
7,473
Beğeni sayısı
2,272
PG Nakit
1,830
Favori Güreşçi
Stephanie Vaquer
Güzel düşünce de ben eskilerden kalan güreşçilere güvenemiyorum. Becky sırf kemer istediği için random NXT'ye gidip kemeri aldı, Charlotte sırf kendi keyfi için her hafta Tiffany'i eziyor. Böylelerden sonra eskilere güvenmek zor. Kendi yatmakta sorun görmeyen bir Bayley var. Onun gibi egosunu bırakacaksa gelsin. Yoksa yallah ana kadro.
Becky'nin dönüş kısmında yoktum ben. İyi ki yokmuşum. Charlotte konusunda katılıyorum. Paige ana kadroya gelse yine 10 yıl önceki Charlotte vs Paige vs Becky işini 40 kere izleriz. Onları ayırmak gerek.
 
Anasayfa Üst Alt
Tema Rengi