Eğer WM'ler 25'ten Beri İki Gün Formatında Olsaydı Main Eventler Nasıl Olurdu?


Deeppy

17 TIME CHAMP
Katılım
23 Ara 2023
Konular
708
Mesajlar
8,992
Beğeni sayısı
1,159
PG Nakit
1,735
Konum
İstanbul
Favori Güreşçi
Liv Morgan
Punk sonunda main event olur kurtulurduk. Ben bu 2 gece olayını sevmiyorum. Eskiden bu kadar maç kalabalığı olmazdı. Şimdi mecburi hâle geldi.
 
Anasayfa Üst Alt
Tema Rengi