En Sevdiğiniz WrestleMania?


Katılım
3 Tem 2023
Konular
123
Mesajlar
9,373
Beğeni sayısı
2,476
PG Nakit
1,330
Favori Güreşçi
Mini Cane
RPG Karakteri
Ludwig Kaiser
MV5BNjNlZWE5NTItYzIxNy00MzI1LTg5N2YtZTEzZjViMGQ4NmFlXkEyXkFqcGdeQXVyODAzNzAwOTU@._V1_.jpg


en sevdiğiniz WrestleMania hangisi?​
 

Beast Incarnate

#uncensored☝️
Katılım
27 Haz 2023
Konular
10,931
Mesajlar
25,233
Beğeni sayısı
6,268
PG Nakit
4,490
Konum
İzmir
Favori Güreşçi
Brock Lesnar
1 1
Bu soruyu gördüğümde 30 ve 31 arasında gidip geliyorum ve bir karar veremiyorum her seferinde. İkisinin de kartı çok güzel; şov kalitesi bakımından 30, atmosfer bakımından 31 öne çıkıyor benim gözümde. Kart kalitelerine ise eşit denilebilir. O yüzden vermesi çok zor bir karar... Hayır main eventi referans alayım desem 30'daki main event muazzam bir hikayenin mutlu sonu, 31'deki main event ise WM tarihindeki ilk ve tek, bir o kadar epik bir cash-in'e şahitlik etti. Orada da bir karar veremiyorum.
 

Kara

-
Katılım
3 Tem 2023
Konular
169
Mesajlar
3,073
Beğeni sayısı
1,362
PG Nakit
740
Favori Güreşçi
Roman Reigns
RPG Karakteri
JTG
Wrestlemania 19 ve Wrestlemania 31. Sürekli değişiyor olabilirim fikrim ama bu iki şov çok iyiydi.
 

Hülya Avşmaz

Punk's First WMME Slayer
Katılım
2 Tem 2023
Konular
711
Mesajlar
8,678
Beğeni sayısı
1,388
PG Nakit
785
Favori Güreşçi
Seth ''Punk's First WMME Slayer'' Rollins
RPG Karakteri
Enzo Amore
31 herhalde hem ilk full izlediğim hem de en eğlendiğim şovlardan biri olduğu için yeri bende ayrı
 
Anasayfa Üst Alt
Tema Rengi