Peki siz WrestleMania 43'ün Detroit'te yapılmasını ister misiniz?
Tolga Pepsi Konseyi Katılım 2 Tem 2023 Konular 878 Mesajlar 5,503 Beğeni sayısı 1,002 PG Nakit 1,430 Favori Güreşçi Nic Nemeth 8 May 2024 #1 Peki siz WrestleMania 43'ün Detroit'te yapılmasını ister misiniz?
Deeppy 17 TIME CHAMP Katılım 23 Ara 2023 Konular 708 Mesajlar 8,993 Beğeni sayısı 1,159 PG Nakit 1,735 Konum İstanbul Favori Güreşçi Liv Morgan 8 May 2024 #2 Bağcılar'da yapın daha iyi.
Kero rehabilite Katılım 2 Tem 2023 Konular 469 Mesajlar 7,075 Beğeni sayısı 892 PG Nakit 670 8 May 2024 #3 Eğer böyle nostaljik özelliği varsa yapılsın, zaten ABD'de olacak burda olsun.