Dynasty, WrestleMania'dan Daha Mı İyiydi?


Tolga

Pepsi Konseyi
Katılım
2 Tem 2023
Konular
878
Mesajlar
5,503
Beğeni sayısı
1,002
PG Nakit
1,430
Favori Güreşçi
Nic Nemeth


Arkadaş bunun ihtimali olmadığını anlayınca yorumlara "En azından 1. geceden iyiydi." yazmış, onu da ayrı olarak yorumlayabilirsiniz.​
 
Konuyu ziyaret edenler (Toplam: 0)
No registered users viewing this thread.
Anasayfa Üst Alt