Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Bir X kullanıcısının paylaşımı;
Kero rehabilite Katılım 2 Tem 2023 Konular 469 Mesajlar 7,075 Beğeni sayısı 892 PG Nakit 670 26 Mar 2024 #1 Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Bir X kullanıcısının paylaşımı;
Deeppy 17 TIME CHAMP Katılım 23 Ara 2023 Konular 708 Mesajlar 8,993 Beğeni sayısı 1,159 PG Nakit 1,735 Konum İstanbul Favori Güreşçi Liv Morgan 26 Mar 2024 #2 Tamam dayı etkileşim senin olsun.
Re7o The Dark kNightmare Katılım 4 Tem 2023 Konular 523 Mesajlar 2,936 Beğeni sayısı 507 PG Nakit 1,020 Favori Güreşçi Roman Reigns 26 Mar 2024 #3 Yabancılarda da anama sövdürecek saçma sapan şeyler paylaşayım da etkileşim alayım olayı var tabii yok değil.
Yabancılarda da anama sövdürecek saçma sapan şeyler paylaşayım da etkileşim alayım olayı var tabii yok değil.
Nature Boy don't trust, verify Katılım 2 Tem 2023 Konular 218 Mesajlar 8,399 Beğeni sayısı 2,886 PG Nakit 1,160 27 Mar 2024 #4 AE güreşin en büyük zamanı değil, son büyük zamanıydı. Bu dönem AE’den daha iyi geliyor.
Gloom Emekli Üye Katılım 2 Tem 2023 Konular 2,511 Mesajlar 12,951 Beğeni sayısı 2,056 PG Nakit 400 Yorumcu 27 Mar 2024 #5 Biri öbüründen iyi/kötü demeye gerek yok bence ya. Güreş farklı bir yere evriliyor işte her şey gibi. Eldeki bu. Devam.
Biri öbüründen iyi/kötü demeye gerek yok bence ya. Güreş farklı bir yere evriliyor işte her şey gibi. Eldeki bu. Devam.
Beast Incarnate #uncensored☝️ Katılım 27 Haz 2023 Konular 10,931 Mesajlar 25,233 Beğeni sayısı 6,268 PG Nakit 4,490 Konum İzmir Favori Güreşçi Brock Lesnar 1 1 Fenomen Yorumcu Kurucu Yönetim 27 Mar 2024 #6 Bu eranın adının Renaissance Era olduğunu
Hellraiser The Unpredictable Badass Katılım 5 Mar 2024 Konular 77 Mesajlar 5,482 Beğeni sayısı 1,375 PG Nakit 760 Konum İstanbul Favori Güreşçi "Macho Man" Randy Savage RPG Karakteri VACANT ELITE 27 Mar 2024 #7 AE döneminde ki tad hiç bir zaman gelmez ve gelmeyecekte..
Hacken Bret Hart Katılım 2 Tem 2023 Konular 37 Mesajlar 10,591 Beğeni sayısı 2,823 PG Nakit 815 Favori Güreşçi Bret Hart RPG Karakteri Maxwell Jacob Friedman Yorumcu 27 Mar 2024 #8 Gloom' Alıntı: Biri öbüründen iyi/kötü demeye gerek yok bence ya. Güreş farklı bir yere evriliyor işte her şey gibi. Eldeki bu. Devam. Genişletmek için tıkla ... Tam olarak buradayız.
Gloom' Alıntı: Biri öbüründen iyi/kötü demeye gerek yok bence ya. Güreş farklı bir yere evriliyor işte her şey gibi. Eldeki bu. Devam. Genişletmek için tıkla ... Tam olarak buradayız.
thebozbear The Antisocial Animal Katılım 2 Eki 2023 Konular 2 Mesajlar 163 Beğeni sayısı 26 PG Nakit 0 Konum İstanbul, Türkiye Favori Güreşçi Taryn Terrell 27 Mar 2024 #9 Elite Rockerz annesine sert yorum istiyor.
Tolga Pepsi Konseyi Katılım 2 Tem 2023 Konular 878 Mesajlar 5,503 Beğeni sayısı 1,002 PG Nakit 1,430 Favori Güreşçi Nic Nemeth 27 Mar 2024 #10 Atanın EliteRockerz olduğunu görene kadar aslında doğru cart curt diyorduk.