Takım Maçlarından Memnun Musunuz?


Kero

rehabilite
Katılım
2 Tem 2023
Konular
469
Mesajlar
7,075
Beğeni sayısı
892
PG Nakit
670
Kemerlerin ayrılması taraftarıyım. WWE'de takım maçları 2015-2017 arasında çok zevkliydi bence, en son fazlasıyla zevki AEW'in ilk iki yılı içerisinde almıştım.
 
Konuyu ziyaret edenler (Toplam: 0)
No registered users viewing this thread.
Anasayfa Üst Alt
Tema Rengi