WM 39 Maç Grafiği vs WM 40 Maç Grafiği


Tolga

Pepsi Konseyi
Katılım
2 Tem 2023
Konular
878
Mesajlar
5,503
Beğeni sayısı
1,002
PG Nakit
1,430
Favori Güreşçi
Nic Nemeth
WrestleMania Hollywood olduğu için 39'a daha çok özenmişler, bunda sorun ne anlamadım? 40'a da XL diye Ndombele menü mü koysunlar?
 
Konuyu ziyaret edenler (Toplam: 0)
No registered users viewing this thread.
Anasayfa Üst Alt
Tema Rengi