kıskanma adamları peştemal giyiyon diye![]()
BU KIYAFET NE LAN NABUKADNEZARIN KAPTANI MISIN AG
cem yılmaz diyo ya çık ben üste geçiyim aynen öyle düşünüyoruz.Wyatt çok ağır taştır altında kalırsınız, sonra kaldıramazsınız bak girmeyin o işlere@Rise Above Hate
OLM SİZİN ATALARINIZ BİNLERCE YILDIR GİYİYOR AGkıskanma adamları peştemal giyiyon diye
kıskanma adamları peştemal giyiyon diye