Profesyonel Güreş | WWE Türkiye Forum


GBB
GBB
izledim genelin aksine beğenmedim ben yine şu ucube diziden zaten gram beklentim yok şaşırtmıyor hayatımda izlediğim en boktan dizilerden birisi gerçekten sezon 1 dahil bu arada sırf evrenin hatrına ve başladık diye izliyorum yeni sezon geldiğini twitterda dolaşırken öğrendim zaten öyle izledim
Styles Clash
Styles Clash
Ya harbi ne kötü bölümdü millet iki ejderya görünce beğenmiş. Lannister - Siyahlar savaşını vermemişler bile.
Anasayfa Üst Alt