izledim genelin aksine beğenmedim ben yine şu ucube diziden zaten gram beklentim yok şaşırtmıyor hayatımda izlediğim en boktan dizilerden birisi gerçekten sezon 1 dahil bu arada sırf evrenin hatrına ve başladık diye izliyorum yeni sezon geldiğini twitterda dolaşırken öğrendim zaten öyle izledim