- Katılım
- 3 Tem 2023
- Konular
- 169
- Mesajlar
- 3,072
- Beğeni sayısı
- 1,362
- PG Nakit
- 740
- Favori Güreşçi
- Roman Reigns
- RPG Karakteri
- JTG
Atmosferi şahaneydi zaten oyunun. Biraz daha uzun olsa ve özgürlük verse içinde yaşamak istenilecek oyunlardan.Hikayesini bilmem de atmosfer dedinmiydi akla Mafia 2 gelir. Özellikle karlı havalardaki 40'lı yıllar Amerika atmosferi... tek geçilir. Büyülü bir havası vardı oyunun. Hikayesine neden bir şey demiyorum; çünkü oyunu oynadığım yıllarda öyle hikaye falan fişman bilmezdik oynardık direkt.
