Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Neler yeni
Yeni mesajlar
Yeni profil mesajları
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Aylık Konu İstatistikleri
Şu anki ziyaretçiler
Yeni profil mesajları
Profil mesajlarında ara
Ayın En Çok Mesaj Atanları
RPG İstatistik
Rozetler
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Konuya cevap cer
Ana sayfa
Forumlar
Güreş Dışı
Bilgisayar & Konsol Oyunları
Modern Oyunların Büyük Bir Sorunu Var
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Mesaj
<blockquote data-quote="ajkoy2j" data-source="post: 56181" data-attributes="member: 73"><p>Kismen katiliyorum videoda anlatilanlara. Eskiden oyun sektoru cok daha deneysel, basari formulunun yuzde yuz oturmadigi, farkli fikirlerin havada ucustugu bir ortamdi. Gunumuzde daha kaliplara sadik bir forma burundu. Fizik olayi da daha uzerine dusulen bir noktaydi oyunlarda ve eskisi kadar onem verildigini ben de hissetmiyorum. Ama o donemde bile fizigi gercekten bir oynanis elementi haline getiren oyun sayisi cok da fazla degildi. Half Life'in yaptigi suksenin en buyuk nedeni budur. Cogu oyun eglenceli fizik interaksiyonlarini oyunun ana gameplay sistemlerine dahil etmiyordu. Orada burada kutulari devirebilip kendi kendine eglendirebilecegin, ufak ufak interaksiyonlarla "bunu da mi yapmislar" diyip gececegin seylerden fazlasi yoktu cogunda. Donemin buzz world'lerinden biriydi: interaktif dunya. Call of Duty'nin balik AI'i muhabbetini duymussunuzdur, kafa tam o iste. Interaksiyon ugruna interaksiyon eklemek. Oynanisa gram etkisi olmayan seyler. Zelda acik dunya oyunlarinin su anda kullandigi seviyede fizigi oyunlarinda kullanmis oyun sayisi bir elin parmaklarini gecmez. Arkadasin burda bahsettigi sey oyunlardaki gameplay'in kalitesinin dusmesiyle cok da alakali degil. Videoyu bundan bahsediyormus gib paketlemis ve girisi de o kafada yapmis ama sonradan baska konulara dagilip gitmis video.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ajkoy2j, post: 56181, member: 73"] Kismen katiliyorum videoda anlatilanlara. Eskiden oyun sektoru cok daha deneysel, basari formulunun yuzde yuz oturmadigi, farkli fikirlerin havada ucustugu bir ortamdi. Gunumuzde daha kaliplara sadik bir forma burundu. Fizik olayi da daha uzerine dusulen bir noktaydi oyunlarda ve eskisi kadar onem verildigini ben de hissetmiyorum. Ama o donemde bile fizigi gercekten bir oynanis elementi haline getiren oyun sayisi cok da fazla degildi. Half Life'in yaptigi suksenin en buyuk nedeni budur. Cogu oyun eglenceli fizik interaksiyonlarini oyunun ana gameplay sistemlerine dahil etmiyordu. Orada burada kutulari devirebilip kendi kendine eglendirebilecegin, ufak ufak interaksiyonlarla "bunu da mi yapmislar" diyip gececegin seylerden fazlasi yoktu cogunda. Donemin buzz world'lerinden biriydi: interaktif dunya. Call of Duty'nin balik AI'i muhabbetini duymussunuzdur, kafa tam o iste. Interaksiyon ugruna interaksiyon eklemek. Oynanisa gram etkisi olmayan seyler. Zelda acik dunya oyunlarinin su anda kullandigi seviyede fizigi oyunlarinda kullanmis oyun sayisi bir elin parmaklarini gecmez. Arkadasin burda bahsettigi sey oyunlardaki gameplay'in kalitesinin dusmesiyle cok da alakali degil. Videoyu bundan bahsediyormus gib paketlemis ve girisi de o kafada yapmis ama sonradan baska konulara dagilip gitmis video. [/QUOTE]
Yükleniyor…
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
Güreş Dışı
Bilgisayar & Konsol Oyunları
Modern Oyunların Büyük Bir Sorunu Var
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
Forumlar
Neler yeni
Giriş yap
Kayıt ol
Ara
Anasayfa
Üst
Alt
Kolay Giriş Yapın:
Facebook
Spotify
Kullanıcı adı yada e-posta adresiniz
Şifre
Şifrenizi mi unuttunuz?
Beni hatırla
Giriş yap
Kayıtlı hesabınız yok mu?
Şimdi kayıt ol