Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Kullanıcılar
Aylık Konu İstatistikleri
Şu anki ziyaretçiler
Yeni profil mesajları
Profil mesajlarında ara
Ayın En Çok Mesaj Atanları
Rozetler
ELITE Efektleri
ELITE Üyelik
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Konuya cevap cer
Ana sayfa
Forumlar
RPG
Prestige Grand Wrestling: PGW
PGW Promoları & Konuşma Gösterileri
Ne Bakıyon Simit Var Kurabiye Var
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Mesaj
<blockquote data-quote="OBM" data-source="post: 449604" data-attributes="member: 860"><p>[MEDIA=youtube]2ZQW6XtfZHE[/MEDIA]</p><p></p><p style="text-align: center">Trick Williams ringe geliyor, elinde bir mikrofon var ve WHOOP THAT TRICK chantleri onun moralini yükseltiyor.</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center">"<strong>Arkadaşlar, durun durun. Çünkü bugün buraya meydan okumaya gelmedim. Yıkıcılığa geldim, yıkmaya. Kazuchika Bokada hakkında konuşmaya geldim. O tt ve yanındaki Siktir "Gedo"n'dan kemer fırsatını almak için sonsuza dek uğraşacağım. Unutmayın, ben ne olursa olsun Wrestlemania'da, daha ilk Wrestlemaniam'dan galip ayrıldım. Ağlayan adam akıllı duruyordu. Çünkü kaçmasa baya baya dövecektim. Ve şimdi de Okada..."</strong></p> <p style="text-align: center"><strong></strong></p> <p style="text-align: center"><strong>"Okada, sana meydan okumuyorum. Seni direk yok edeceğim, bunu bil. Çünkü karşımda duramayacaksın. Dedemi yendin, ama yardımcın Siktir "Gedo"n sana neden hep yardım ediyor? Neden hep kıçını kurtaran o? Bırakta tek başına savaş dostum. Biliyorum, sende savaşmak istiyorsun. Ama yanındaki Gedo izin vermiyor değil mi? İçindekileri bırak, kendini yalnız bırak. Savaşmak istiyorsan, gel ve savaş."</strong></p> <p style="text-align: center"><strong></strong></p> <p style="text-align: center"><strong>"Gedo... Neden onun yanındasın? Sen güreşmiyorsun ve onun da güreşmesini, savaşmasını ve senden daha iyi olmasını kıskanıyorsun değil mi? Biliyorum dostum. İçindeki o kibri ve siniri biliyorum. Ve Okada, sana bunu bir dostun olarak söylüyorum, senden kemeri alayım ya da almayayım fark etmez. Birinin ihaneti yüksek derecede kötü olur. Sana bunu bir dostun olarak söylüyorum ve tekrar söyleyeceğim. Gedo'yu geride bırak ve 1v1 oynayalım ha? Çünkü, o sana her zaman ihanet edecek durumda!"</strong></p> <p style="text-align: center"><strong></strong></p> <p style="text-align: center"><strong>Trick Williams, mikrofonla beraber ringden ayrılıyor, seyirciler onun gerçekten ciddi olup olamayacağını düşünüyor.</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OBM, post: 449604, member: 860"] [MEDIA=youtube]2ZQW6XtfZHE[/MEDIA] [CENTER]Trick Williams ringe geliyor, elinde bir mikrofon var ve WHOOP THAT TRICK chantleri onun moralini yükseltiyor. "[B]Arkadaşlar, durun durun. Çünkü bugün buraya meydan okumaya gelmedim. Yıkıcılığa geldim, yıkmaya. Kazuchika Bokada hakkında konuşmaya geldim. O tt ve yanındaki Siktir "Gedo"n'dan kemer fırsatını almak için sonsuza dek uğraşacağım. Unutmayın, ben ne olursa olsun Wrestlemania'da, daha ilk Wrestlemaniam'dan galip ayrıldım. Ağlayan adam akıllı duruyordu. Çünkü kaçmasa baya baya dövecektim. Ve şimdi de Okada..." "Okada, sana meydan okumuyorum. Seni direk yok edeceğim, bunu bil. Çünkü karşımda duramayacaksın. Dedemi yendin, ama yardımcın Siktir "Gedo"n sana neden hep yardım ediyor? Neden hep kıçını kurtaran o? Bırakta tek başına savaş dostum. Biliyorum, sende savaşmak istiyorsun. Ama yanındaki Gedo izin vermiyor değil mi? İçindekileri bırak, kendini yalnız bırak. Savaşmak istiyorsan, gel ve savaş." "Gedo... Neden onun yanındasın? Sen güreşmiyorsun ve onun da güreşmesini, savaşmasını ve senden daha iyi olmasını kıskanıyorsun değil mi? Biliyorum dostum. İçindeki o kibri ve siniri biliyorum. Ve Okada, sana bunu bir dostun olarak söylüyorum, senden kemeri alayım ya da almayayım fark etmez. Birinin ihaneti yüksek derecede kötü olur. Sana bunu bir dostun olarak söylüyorum ve tekrar söyleyeceğim. Gedo'yu geride bırak ve 1v1 oynayalım ha? Çünkü, o sana her zaman ihanet edecek durumda!" Trick Williams, mikrofonla beraber ringden ayrılıyor, seyirciler onun gerçekten ciddi olup olamayacağını düşünüyor.[/B][/CENTER] [/QUOTE]
Yükleniyor…
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
RPG
Prestige Grand Wrestling: PGW
PGW Promoları & Konuşma Gösterileri
Ne Bakıyon Simit Var Kurabiye Var
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
Forumlar
Neler yeni
Giriş yap
Kayıt ol
Ara
Anasayfa
Üst
Alt