Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Kullanıcılar
Aylık Konu İstatistikleri
Şu anki ziyaretçiler
Yeni profil mesajları
Profil mesajlarında ara
Ayın En Çok Mesaj Atanları
Rozetler
ELITE Efektleri
ELITE Üyelik
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Konuya cevap cer
Ana sayfa
Forumlar
RPG
Prestige Grand Wrestling: PGW
PGW Promoları & Konuşma Gösterileri
"O" Adam
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Mesaj
<blockquote data-quote="jusweque" data-source="post: 410975" data-attributes="member: 72"><p style="text-align: center">[SPOILER][MEDIA=youtube]svjMiqVeiG8[/MEDIA][/SPOILER]</p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><img src="https://slicewrestling.com/wp-content/uploads/2023/04/A74BBC12-ED2D-46B0-8968-5C67015A4F8D.jpeg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="width: 350px" /></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span class="uw_large_emoji">My Time Is Now! Prince of the Ring, Prince of PGW... Adına ne derseniz deyin. 2025 yılının turnuva galibi burada! John Cena girişte görünüyor. Prens tacını kafasına takmış bir şekilde oraya geliyor. Karışık reaksiyonlar alıyor, onu destekleyenler de var, yuhalayanlar da.</span></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span class="uw_large_emoji">Cena ağır adımlarla ringe ilerliyor. Ne eskisi gibi hızlı ne de çok yavaş... İçeri giriyor. Kenardan bir mikrofon alıyor. Sakince konuşmaya başlıyor.</span></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><img src="https://static0.givemesportimages.com/wordpress/wp-content/uploads/2025/04/mixcollage-22-apr-2025-08-06-am-1501.jpg?q=49&fit=contain&w=750&h=422&dpr=2" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="height: 200px" /><img src="https://cdn.wrestlingheadlines.com/wp-content/uploads/2025/06/01-wwe-king-of-the-ring-crown-2.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="height: 200px" /></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span class="uw_large_emoji"><strong>John Cena:</strong> PGW'ye son dönüşümü hatırlıyorum. Çoğu kişi bu ringe çıktığımda beni desteklerken bazıları yuhalıyordu. Bazıları ise destekler gibi görünmesine rağmen içten içe düşünüyordu: Bu gece onu son görüşümüz olabilir. Aylardır, belki de birkaç yıldır benim için beklenen bir durum var: "Last time is now!" Alberto ile yaptığım o maçtan sonra PGW'ya kısa bir ara vermiştim. "Evet," dediler, bu artık sondu. Ringlere veda edeceğimi düşünüyorlardı. Etmemi istiyorlardı belki de. Ama hayır... Onca tecrübe, başarı ve doygunluğa rağmen içimde hala çocuk gibi güreşmek isteyen bir John var. Bu ringe çıktığımda hala elim ayağım buz kesiyor biliyor musunuz? Kalbim güm güm atıyor. İlk günkü heyecan... Düşünüyorum. Şimdi ne yapmalıyım? Sonraki hafta için neler yapacağım? Önümüzdeki ilk canlı etkinlikte kiminle karşılaşabilirim? Sıradaki başarım ne olmalı? Bu hikaye bitmek bilmiyor ve... Ben de bitsin istemiyorum. Şuna bakın, <em>(kafasındaki tacı eline alıyor)</em> elimde son model bir prens tacı var ve bu yaşta hala bunu kazanabildiğime göre "Last time is now" turnesi için oldukça uzun bir yolumuz var demektir! <em>(reaksiyonlar artıyor)</em>.</span></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><img src="https://tjrwrestling.net/app/uploads/2023/03/John-Cena-WWE-Raw.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="width: 350px" /></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span class="uw_large_emoji"><strong>John Cena:</strong> Ama dün gece bazıları için yolun sonuydu. Mesela Jack Perry... <em>(Cheer geliyor ve arena yıkılıyor, Cena gülüyor)</em>. Benim gibilerin bu ringden gitmesi beklenirken gencecik adamların güreş serüvenini tamamlaması bir hayli tuhaf gelmiştir hep bana. Ama dün geceden sonra sizce de Jack'in gitmesi gerekmiyor muydu? Kim onun en büyük düşmanını bu kadar seveceğini düşünebilirdi ki? Bu kadar kompleksli, bu kadar bencil ve bu kadar kötü bir adamın kısa zamanda değişeceğini? Üstelik Dominik gibi kendi kadar berbat biriyle yoldaş olacağını? Ona inanacağını? <em>(Kameraya bakıyor) </em></span></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span class="uw_large_emoji"><strong>John Cena:</strong> Jack, bence dün gece için en doğrusunu yaptın. Yaşananlardan sonra Dominik'in karşısına çıkmanı hayal bile edemiyordum. Çünkü bu rezillik olurdu. Aranızda yapılacak yeni bir kavga kendini tekrar etmekten başka bir şey olmayacaktı. Oldukça açık ki Dominik seninle olan savaşı kazandı. Kaybettin! Bunu sen de iyi biliyorsun Jack. Bu yüzden geri dönmeyeceksin. Kadroda gördüğüm en akıllı adamlardan birisin, bu yüzden dönmeyeceksin. Onunla takım olduğunda sana ihanet edeceğini biliyordun, dün gece neler olacağını biliyordun, bu yüzden dönmeyeceksin. Aferin, evlat! Bazen geçmişi derinlere gömüp önüne bakabilmek gerek. Bu yüzden saygımı kazandın. Alberto ve Tony'nin yapamadığını sen yaptın. Alberto nispeten daha gururlu biriydi, o en son ve en büyük darbeyi yemeden gitmek istemedi. Survivor Series gibi bir geceyi ayakta kapatmayı başarmıştı, kalan son nefesiyle en zor mücadeleyi kazanmıştı. Biraz daha kalmak hakkıydı. Sıkabileceği son kurşunu kalmıştı; ama onu en yanlış kişiye karşı kullanarak boşa harcadı. Sonra da PGW'ye veda etti. Ama Tony öyle mi? Paspas olduğu bu şirkette benim aksime yetenekleri yükseltmek için hala çalışıyor. <em>(Gülüyor Cena)</em>. Siz de dün Matt Cardona'nın Tony'i pataklamasını sevmediniz mi? Ben bayıldım! <em>(Gülüyor Cena)</em>.</span></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><img src="https://i.ytimg.com/vi/RucdOHPsFgo/hq720.jpg?sqp=-oaymwEhCK4FEIIDSFryq4qpAxMIARUAAAAAGAElAADIQj0AgKJD&rs=AOn4CLAZ8xogflhyZSRW70zftERZ7ub-vg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="width: 350px" /></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span class="uw_large_emoji"><strong>John Cena:</strong> Önce Alberto, şimdi Tony... Aylar önce bu şirketin tepesinde olan adamları sırayla indirmeyi başardım. Prince of the Ring oldum. Sırada kim var dersiniz? Tabii ki de... Israrla tepede kalmaya çalışan "o" adam... <em>(Seyircilerden yoğun cheer var, arena ayağa kalkıyor)</em>. Bu kişi Okada gibi değil. Okada ringlere fırtına gibi bir giriş yapsa da bulutları henüz kontrol edemedi, kendi yağmuruna tutuldu ve sular altında kaldı. Bu kişi Matt Cardona gibi hiç değil. Sadece bir gece değil, ringde olduğu her gece Hardcore'un Kralı o. Bu kişi... Steve Gibki... gibi de değil. Maçı sonuna kadar getirdiği zaman o maçı bitireceğini çok iyi biliyorsunuz. <em>(duraksıyor Cena)</em> Hey Dom! Bak aklıma ne geldi? Belki de Jack bu yüzden kemerlerin birleşmesine müsaade etmedi. Belki de... Senin "o" adamı indiremeyeceğini düşünüyordu. Hatta bunu biliyordu! <em>(cheer)</em> Belki de çanta boşa gitmesin diye kendisini harcamana müsaade etti. Evet, evet. Dom... Parçalar senin de kafanda hızla birleşmedi mi? Sana haftalardır cash in'i kendi üzerine yapmanı söyleyen bu adam... Bu adam seni o kadar benimsemiş ki... Gerçekten Jack için çok üzgünüm. Belki de "o" adamı bir kenara bırakıp önce bu işin peşine düşmeliyim. <em>(Cheer yükseliyor, seyirci delirdi)</em>. 1 yıldır Money in the Bank çantasını taşıyarak rezil eden bu adamın Jack Perry'i de çanta kadar ezdikten sonra World Heavyweight Championship gibi bir unvanı da ayaklar altına almasına müsaade edemem!</span></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span class="uw_large_emoji">Yoğun cheer geliyor. Arenada tezahüratlar var. Kimileri yuhalarken Cena iyi reaksiyon alıyor.</span></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><img src="https://www.wwe.com/f/styles/wwe_large/public/all/2025/03/20250317_Raw_CenaTrashes--525bad7a405b448bdc7e42f6de598ab9.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="width: 350px" /></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span class="uw_large_emoji"><strong>John Cena:</strong> Dominik... Prince of the Ring unvanıyla elde ettiğim ana kemer hakkımı...</span></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span class="uw_large_emoji">Seyirciler çıldırdı! Arena yıkılıyor. Cena duraksayıp seyirciye bakıyor. Sonra da devam ediyor.</span></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><img src="https://www.wrestlinginc.com/img/gallery/john-cenas-worst-moments/canceling-his-planned-heel-turn-1657224048.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="width: 350px" /></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span class="uw_large_emoji"><strong>John Cena:</strong> Sana nasıl cash in yapılacağını gösterecek kadar iyi kullanacağım. Hatta kullanmaya başladım bile. <em>(gülüyor)</em>. Arkada tir tir titrediğini görebiliyorum. Hep bu halde olmalısın. 1 yıldır senin ana kemer şampiyonlarına hissettirdiğinin aksine... Her an, tetikte... Çünkü... "O" adamın da senin de peşinde olacağım. Bu şirkette ikinizi de indirebilecek tek kişi <strong>benim!</strong> </span></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><img src="https://cdn-wp.thesportsrush.com/2020/11/bf40629f-boxer-rashidi-ellis-channels-john-cena-during-fight.png?format=auto&w=3840&q=75" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " style="width: 350px" /></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span class="uw_large_emoji"><strong>THE PRINCE IS HERE!</strong></span></p> <p style="text-align: center"></p> <p style="text-align: center"><span class="uw_large_emoji">Cena kameraya ters ters bakarken karışık tepkiler geliyor. Tauntlarını atarken seyirci heyecanlı. Görüntüler kapanırken Prestige Grand Wrestling yayını yerini reklamlara bırakıyor.</span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jusweque, post: 410975, member: 72"] [CENTER][SPOILER][MEDIA=youtube]svjMiqVeiG8[/MEDIA][/SPOILER] [IMG width="350px"]https://slicewrestling.com/wp-content/uploads/2023/04/A74BBC12-ED2D-46B0-8968-5C67015A4F8D.jpeg[/IMG] [UWSL]My Time Is Now! Prince of the Ring, Prince of PGW... Adına ne derseniz deyin. 2025 yılının turnuva galibi burada! John Cena girişte görünüyor. Prens tacını kafasına takmış bir şekilde oraya geliyor. Karışık reaksiyonlar alıyor, onu destekleyenler de var, yuhalayanlar da.[/UWSL] [UWSL]Cena ağır adımlarla ringe ilerliyor. Ne eskisi gibi hızlı ne de çok yavaş... İçeri giriyor. Kenardan bir mikrofon alıyor. Sakince konuşmaya başlıyor.[/UWSL] [IMG height="200px"]https://static0.givemesportimages.com/wordpress/wp-content/uploads/2025/04/mixcollage-22-apr-2025-08-06-am-1501.jpg?q=49&fit=contain&w=750&h=422&dpr=2[/IMG][IMG height="200px"]https://cdn.wrestlingheadlines.com/wp-content/uploads/2025/06/01-wwe-king-of-the-ring-crown-2.jpg[/IMG] [UWSL][B]John Cena:[/B] PGW'ye son dönüşümü hatırlıyorum. Çoğu kişi bu ringe çıktığımda beni desteklerken bazıları yuhalıyordu. Bazıları ise destekler gibi görünmesine rağmen içten içe düşünüyordu: Bu gece onu son görüşümüz olabilir. Aylardır, belki de birkaç yıldır benim için beklenen bir durum var: "Last time is now!" Alberto ile yaptığım o maçtan sonra PGW'ya kısa bir ara vermiştim. "Evet," dediler, bu artık sondu. Ringlere veda edeceğimi düşünüyorlardı. Etmemi istiyorlardı belki de. Ama hayır... Onca tecrübe, başarı ve doygunluğa rağmen içimde hala çocuk gibi güreşmek isteyen bir John var. Bu ringe çıktığımda hala elim ayağım buz kesiyor biliyor musunuz? Kalbim güm güm atıyor. İlk günkü heyecan... Düşünüyorum. Şimdi ne yapmalıyım? Sonraki hafta için neler yapacağım? Önümüzdeki ilk canlı etkinlikte kiminle karşılaşabilirim? Sıradaki başarım ne olmalı? Bu hikaye bitmek bilmiyor ve... Ben de bitsin istemiyorum. Şuna bakın, [I](kafasındaki tacı eline alıyor)[/I] elimde son model bir prens tacı var ve bu yaşta hala bunu kazanabildiğime göre "Last time is now" turnesi için oldukça uzun bir yolumuz var demektir! [I](reaksiyonlar artıyor)[/I].[/UWSL] [IMG width="350px"]https://tjrwrestling.net/app/uploads/2023/03/John-Cena-WWE-Raw.jpg[/IMG] [UWSL][B]John Cena:[/B] Ama dün gece bazıları için yolun sonuydu. Mesela Jack Perry... [I](Cheer geliyor ve arena yıkılıyor, Cena gülüyor)[/I]. Benim gibilerin bu ringden gitmesi beklenirken gencecik adamların güreş serüvenini tamamlaması bir hayli tuhaf gelmiştir hep bana. Ama dün geceden sonra sizce de Jack'in gitmesi gerekmiyor muydu? Kim onun en büyük düşmanını bu kadar seveceğini düşünebilirdi ki? Bu kadar kompleksli, bu kadar bencil ve bu kadar kötü bir adamın kısa zamanda değişeceğini? Üstelik Dominik gibi kendi kadar berbat biriyle yoldaş olacağını? Ona inanacağını? [I](Kameraya bakıyor) [/I][/UWSL] [UWSL][B]John Cena:[/B] Jack, bence dün gece için en doğrusunu yaptın. Yaşananlardan sonra Dominik'in karşısına çıkmanı hayal bile edemiyordum. Çünkü bu rezillik olurdu. Aranızda yapılacak yeni bir kavga kendini tekrar etmekten başka bir şey olmayacaktı. Oldukça açık ki Dominik seninle olan savaşı kazandı. Kaybettin! Bunu sen de iyi biliyorsun Jack. Bu yüzden geri dönmeyeceksin. Kadroda gördüğüm en akıllı adamlardan birisin, bu yüzden dönmeyeceksin. Onunla takım olduğunda sana ihanet edeceğini biliyordun, dün gece neler olacağını biliyordun, bu yüzden dönmeyeceksin. Aferin, evlat! Bazen geçmişi derinlere gömüp önüne bakabilmek gerek. Bu yüzden saygımı kazandın. Alberto ve Tony'nin yapamadığını sen yaptın. Alberto nispeten daha gururlu biriydi, o en son ve en büyük darbeyi yemeden gitmek istemedi. Survivor Series gibi bir geceyi ayakta kapatmayı başarmıştı, kalan son nefesiyle en zor mücadeleyi kazanmıştı. Biraz daha kalmak hakkıydı. Sıkabileceği son kurşunu kalmıştı; ama onu en yanlış kişiye karşı kullanarak boşa harcadı. Sonra da PGW'ye veda etti. Ama Tony öyle mi? Paspas olduğu bu şirkette benim aksime yetenekleri yükseltmek için hala çalışıyor. [I](Gülüyor Cena)[/I]. Siz de dün Matt Cardona'nın Tony'i pataklamasını sevmediniz mi? Ben bayıldım! [I](Gülüyor Cena)[/I].[/UWSL] [IMG width="350px"]https://i.ytimg.com/vi/RucdOHPsFgo/hq720.jpg?sqp=-oaymwEhCK4FEIIDSFryq4qpAxMIARUAAAAAGAElAADIQj0AgKJD&rs=AOn4CLAZ8xogflhyZSRW70zftERZ7ub-vg[/IMG] [UWSL][B]John Cena:[/B] Önce Alberto, şimdi Tony... Aylar önce bu şirketin tepesinde olan adamları sırayla indirmeyi başardım. Prince of the Ring oldum. Sırada kim var dersiniz? Tabii ki de... Israrla tepede kalmaya çalışan "o" adam... [I](Seyircilerden yoğun cheer var, arena ayağa kalkıyor)[/I]. Bu kişi Okada gibi değil. Okada ringlere fırtına gibi bir giriş yapsa da bulutları henüz kontrol edemedi, kendi yağmuruna tutuldu ve sular altında kaldı. Bu kişi Matt Cardona gibi hiç değil. Sadece bir gece değil, ringde olduğu her gece Hardcore'un Kralı o. Bu kişi... Steve Gibki... gibi de değil. Maçı sonuna kadar getirdiği zaman o maçı bitireceğini çok iyi biliyorsunuz. [I](duraksıyor Cena)[/I] Hey Dom! Bak aklıma ne geldi? Belki de Jack bu yüzden kemerlerin birleşmesine müsaade etmedi. Belki de... Senin "o" adamı indiremeyeceğini düşünüyordu. Hatta bunu biliyordu! [I](cheer)[/I] Belki de çanta boşa gitmesin diye kendisini harcamana müsaade etti. Evet, evet. Dom... Parçalar senin de kafanda hızla birleşmedi mi? Sana haftalardır cash in'i kendi üzerine yapmanı söyleyen bu adam... Bu adam seni o kadar benimsemiş ki... Gerçekten Jack için çok üzgünüm. Belki de "o" adamı bir kenara bırakıp önce bu işin peşine düşmeliyim. [I](Cheer yükseliyor, seyirci delirdi)[/I]. 1 yıldır Money in the Bank çantasını taşıyarak rezil eden bu adamın Jack Perry'i de çanta kadar ezdikten sonra World Heavyweight Championship gibi bir unvanı da ayaklar altına almasına müsaade edemem![/UWSL] [UWSL]Yoğun cheer geliyor. Arenada tezahüratlar var. Kimileri yuhalarken Cena iyi reaksiyon alıyor.[/UWSL] [IMG width="350px"]https://www.wwe.com/f/styles/wwe_large/public/all/2025/03/20250317_Raw_CenaTrashes--525bad7a405b448bdc7e42f6de598ab9.jpg[/IMG] [UWSL][B]John Cena:[/B] Dominik... Prince of the Ring unvanıyla elde ettiğim ana kemer hakkımı...[/UWSL] [UWSL]Seyirciler çıldırdı! Arena yıkılıyor. Cena duraksayıp seyirciye bakıyor. Sonra da devam ediyor.[/UWSL] [IMG width="350px"]https://www.wrestlinginc.com/img/gallery/john-cenas-worst-moments/canceling-his-planned-heel-turn-1657224048.jpg[/IMG] [UWSL][B]John Cena:[/B] Sana nasıl cash in yapılacağını gösterecek kadar iyi kullanacağım. Hatta kullanmaya başladım bile. [I](gülüyor)[/I]. Arkada tir tir titrediğini görebiliyorum. Hep bu halde olmalısın. 1 yıldır senin ana kemer şampiyonlarına hissettirdiğinin aksine... Her an, tetikte... Çünkü... "O" adamın da senin de peşinde olacağım. Bu şirkette ikinizi de indirebilecek tek kişi [B]benim![/B] [/UWSL] [IMG width="350px"]https://cdn-wp.thesportsrush.com/2020/11/bf40629f-boxer-rashidi-ellis-channels-john-cena-during-fight.png?format=auto&w=3840&q=75[/IMG] [UWSL][B]THE PRINCE IS HERE![/B][/UWSL] [UWSL]Cena kameraya ters ters bakarken karışık tepkiler geliyor. Tauntlarını atarken seyirci heyecanlı. Görüntüler kapanırken Prestige Grand Wrestling yayını yerini reklamlara bırakıyor.[/UWSL][/CENTER] [/QUOTE]
Yükleniyor…
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
RPG
Prestige Grand Wrestling: PGW
PGW Promoları & Konuşma Gösterileri
"O" Adam
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
Forumlar
Neler yeni
Giriş yap
Kayıt ol
Ara
Anasayfa
Üst
Alt
Tema Rengi
Sıfırla