(Anket) Hangi WrestleMania Gecesi Daha İyiydi?


Hangi Gece?

  • 1

    Oy: 1 14.3%
  • 2

    Oy: 6 85.7%

  • Kullanılan toplam oy
    7

The MANIAC

HERKES KENDİNE YAKIŞANI YAPSIN
Katılım
2 Tem 2023
Konular
1,367
Mesajlar
13,411
Beğeni sayısı
1,972
PG Nakit
3,210
Konum
Elazığ
Favori Güreşçi
CM Punk
RPG Karakteri
Shelton Benjamin
1

sFHK5E4.png


Size göre hangi gece daha iyiydi?
 
Katılım
2 Tem 2023
Konular
46
Mesajlar
7,814
Beğeni sayısı
998
PG Nakit
640
Favori Güreşçi
CM Punk
RPG Karakteri
Brian Myers
İlk gece MEyi çıkart tarihin en kötü Wrestlemaniası.

İkinci gece AJ vs Logan (çok çerez maçtı ama sıkmadı beni), Tag maçı dışında(Onda da Liv Morgan sağolsun gözlerimiz şenlendi.) Gayet zevkliydi. İnanılmaz keyif aldım o yüzden 2.
 
Anasayfa Üst Alt
Tema Rengi