Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Kullanıcılar
Aylık Konu İstatistikleri
Şu anki ziyaretçiler
Yeni profil mesajları
Profil mesajlarında ara
Ayın En Çok Mesaj Atanları
Rozetler
ELITE Efektleri
ELITE Üyelik
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Konuya cevap cer
Ana sayfa
Forumlar
Güreş Dışı
Serbest Kürsü
Özgür Özel Tek Aday Oldu
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Mesaj
<blockquote data-quote="Styles Clash" data-source="post: 359715" data-attributes="member: 102"><p>Samimiyetine inandığım için alıntılıyorum. 19 Mart'tan bu yana tepki vermedi diye Ebrar Karakurt'a kadar linç geldi. Bu adam bizzat CHPli ama olaylarla alakalı direkt bir tepkisi yok. İstanbul gibi bir şehri partin kazanıyor ve belediye başkanını hukuksuzca gözaltına alıyorlar. Sen buna tepki göstermiyorsun. Üzerine de CHP genel başkanlığına aday koyuyorsun kendini.</p><p></p><p>CHP'ye kayyum muhabbetleri vardı. Bu adam için de kayyum olacağı şeklinde dedikodular dönüyordu. Ayrıca bu adam bizzat KK'nın adamı. KK kendisi tepkiler üzerine aday olamadığı için bunu soktu.</p><p></p><p>CHP gibi bir partiye genel başkan adayı oluyorsun ve gerçekten 5 dk geç mi kalıyorsun? Hadi ama. Yürekten bu işe gönül vermiş bir insanın gerekirse kuruştayın yapıldığı yerde nöbet tutması lazım. Bugün 1 dk geciktiğin için üni sınavına giremiyorsun misal. Ben isterdim ki bu adam katılsın tertemiz kaybetsin ve tartışma çıkmasın ama oltaya da gelmemek lazım.</p><p></p><p>Özgür Özel'i sevmiyorum. Hatta verdiği gaflarla birlikte iktidar ile gizliden ortak çalıştığını da düşünüyorum. Hatta cb adayı olabileceğine yönelik derin bir endişem de yok değil. Her ne kadar inkar etse de o gün işlerin rengi değişir. Fakat Özel'i bu kurultay özelinde eleştiremem. Adam zaten KK karşısında bileğinin hakkı ile seçim kazandı ve GB oldu. Şimdi kayyum riskine karşı bu kurultay yapıldı. Olağanüstü bir durum söz konusu ve olması gereken bütün partililerin Özgür Özel'in etrafında toplanmasıydı ki öyle oldu. Berham bey gerçekten chpli ise bugün Özgür'ün yanında olmalıydı. Çünkü normal zamandan geçmiyoruz. Bunu şöyle örneklendireyim. Zafer Partli gençler İmamoğlu'nu zerre sevmezler hatta şu an bile eleştiriliyor. Fakat onlar öyle ya da meydanlardalar. Ya da İmamoğlu ile Özdağ birbirini normalde sevmez ama Özdağ gözaltına alındığında ilk tepki gösterenlerden birisi İmamoğlu idi. Bu da öyle bir şey işte.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Styles Clash, post: 359715, member: 102"] Samimiyetine inandığım için alıntılıyorum. 19 Mart'tan bu yana tepki vermedi diye Ebrar Karakurt'a kadar linç geldi. Bu adam bizzat CHPli ama olaylarla alakalı direkt bir tepkisi yok. İstanbul gibi bir şehri partin kazanıyor ve belediye başkanını hukuksuzca gözaltına alıyorlar. Sen buna tepki göstermiyorsun. Üzerine de CHP genel başkanlığına aday koyuyorsun kendini. CHP'ye kayyum muhabbetleri vardı. Bu adam için de kayyum olacağı şeklinde dedikodular dönüyordu. Ayrıca bu adam bizzat KK'nın adamı. KK kendisi tepkiler üzerine aday olamadığı için bunu soktu. CHP gibi bir partiye genel başkan adayı oluyorsun ve gerçekten 5 dk geç mi kalıyorsun? Hadi ama. Yürekten bu işe gönül vermiş bir insanın gerekirse kuruştayın yapıldığı yerde nöbet tutması lazım. Bugün 1 dk geciktiğin için üni sınavına giremiyorsun misal. Ben isterdim ki bu adam katılsın tertemiz kaybetsin ve tartışma çıkmasın ama oltaya da gelmemek lazım. Özgür Özel'i sevmiyorum. Hatta verdiği gaflarla birlikte iktidar ile gizliden ortak çalıştığını da düşünüyorum. Hatta cb adayı olabileceğine yönelik derin bir endişem de yok değil. Her ne kadar inkar etse de o gün işlerin rengi değişir. Fakat Özel'i bu kurultay özelinde eleştiremem. Adam zaten KK karşısında bileğinin hakkı ile seçim kazandı ve GB oldu. Şimdi kayyum riskine karşı bu kurultay yapıldı. Olağanüstü bir durum söz konusu ve olması gereken bütün partililerin Özgür Özel'in etrafında toplanmasıydı ki öyle oldu. Berham bey gerçekten chpli ise bugün Özgür'ün yanında olmalıydı. Çünkü normal zamandan geçmiyoruz. Bunu şöyle örneklendireyim. Zafer Partli gençler İmamoğlu'nu zerre sevmezler hatta şu an bile eleştiriliyor. Fakat onlar öyle ya da meydanlardalar. Ya da İmamoğlu ile Özdağ birbirini normalde sevmez ama Özdağ gözaltına alındığında ilk tepki gösterenlerden birisi İmamoğlu idi. Bu da öyle bir şey işte. [/QUOTE]
Yükleniyor…
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
Güreş Dışı
Serbest Kürsü
Özgür Özel Tek Aday Oldu
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
Forumlar
Neler yeni
Giriş yap
Kayıt ol
Ara
Anasayfa
Üst
Alt