Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Kullanıcılar
Aylık Konu İstatistikleri
Şu anki ziyaretçiler
Yeni profil mesajları
Profil mesajlarında ara
Ayın En Çok Mesaj Atanları
Rozetler
ELITE Efektleri
ELITE Üyelik
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Konuya cevap cer
Ana sayfa
Forumlar
Sadece Güreş
Sorular ve Anketler
Roman Reigns vs CM Punk?
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Mesaj
<blockquote data-quote="Nature Boy" data-source="post: 355725" data-attributes="member: 24"><p>Ben reigns tü kaka demedim. </p><p>- reigns hiçbir zaman ring içi ile ön plana çıkan bir adam olmadı</p><p>- müzik işi subjektif. iyi bir gerçek müzik, enstrümentalden iyidir gözümde. </p><p>- gts seviyorum kardeşim, suç değil herhalde. </p><p>- neredeyse her segmenti izlenme rekoru kırıyor. reigns büyük karakterdir ancak bu seviyede değil kb. </p><p>- subjektifir. ağzı laf yapan ağabeyimiz beni sürüklüyor. sende aynı etkiyi yapmak zorunda değil. </p><p>- reigns yeni dönemin fazla dramatik oyunculuğuna kaptırmış durumda. küçük oynama işi olsa baba ile yan yana koyardık. </p><p></p><p>yine fanlık diyorsan senin bileceğin şey kadim dostum. canın sağ olsun. <img class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" alt="🫂" title="People hugging :people_hugging:" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/6.0/png/unicode/64/1fac2.png" width="22" height="22" data-shortname=":people_hugging:" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nature Boy, post: 355725, member: 24"] Ben reigns tü kaka demedim. - reigns hiçbir zaman ring içi ile ön plana çıkan bir adam olmadı - müzik işi subjektif. iyi bir gerçek müzik, enstrümentalden iyidir gözümde. - gts seviyorum kardeşim, suç değil herhalde. - neredeyse her segmenti izlenme rekoru kırıyor. reigns büyük karakterdir ancak bu seviyede değil kb. - subjektifir. ağzı laf yapan ağabeyimiz beni sürüklüyor. sende aynı etkiyi yapmak zorunda değil. - reigns yeni dönemin fazla dramatik oyunculuğuna kaptırmış durumda. küçük oynama işi olsa baba ile yan yana koyardık. yine fanlık diyorsan senin bileceğin şey kadim dostum. canın sağ olsun. 🫂 [/QUOTE]
Yükleniyor…
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
Sadece Güreş
Sorular ve Anketler
Roman Reigns vs CM Punk?
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
Forumlar
Neler yeni
Giriş yap
Kayıt ol
Ara
Anasayfa
Üst
Alt
Tema Rengi
Sıfırla