Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Neler yeni
Ara
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Ana sayfa
Forumlar
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Neler yeni
Yeni mesajlar
Yeni profil mesajları
Son aktiviteler
Kullanıcılar
Aylık Konu İstatistikleri
Şu anki ziyaretçiler
Yeni profil mesajları
Profil mesajlarında ara
Ayın En Çok Mesaj Atanları
RPG İstatistik
Rozetler
Sadece başlıkları ara
Kullanıcı:
Yeni mesajlar
Forumlarda ara
Konuya cevap cer
Ana sayfa
Forumlar
Güreş Dışı
Bilgisayar & Konsol Oyunları
Seri Oyunlarda İkinci Oyunların Unutulmazlığı
JavaScript devre dışı. Daha iyi bir deneyim için, önce lütfen tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz..
Tarayıcınızı güncellemeli veya
alternatif bir tarayıcı
kullanmalısınız.
Mesaj
<blockquote data-quote="EnyapxaM" data-source="post: 27917" data-attributes="member: 80"><p>Bazıları için geçerli değil, zaten büyük firmalardı ama Max Payne'den örnek verecek olursam; Remedy, Max Payne'i çıkardığında o kadar parasızlardı ki oyundaki karakterlerin yüzleri, kendi yüzleriydi. Ayrıca Max Payne'in vazgeçilmez ara sahnelerini oluşturan çizgi roman tarzı geçişler ise yine parasızlıktan yapılmış. Oyun patlayınca Rockstar satın aldı ve haliyle ortaya daha büyük bütçeli ve daha iyi bir oyun ortaya çıktı.</p><p></p><p>İkinci oyunların daha unutulmaz olma sebeplerinden bir diğeri ise şu olabilir; firma tek oyun çıkarmayı düşünüp ya da deneyip oyun patlayınca bu aşamayı geçtiğinden gönül rahatlığıyla oyuna yine daha büyük bütçe ayırıyor ve daha çok emek veriyor olabilir. Sonuçta bizler oynayan tarafız ama her işte olduğu gibi oyun sektöründe de çok büyük paralar dönüyor. Firmaların güzel bir oyun çıkarmak kadar bu işten daha fazla kar etmeyi düşünmesi de gayet doğal bir durum haliyle.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EnyapxaM, post: 27917, member: 80"] Bazıları için geçerli değil, zaten büyük firmalardı ama Max Payne'den örnek verecek olursam; Remedy, Max Payne'i çıkardığında o kadar parasızlardı ki oyundaki karakterlerin yüzleri, kendi yüzleriydi. Ayrıca Max Payne'in vazgeçilmez ara sahnelerini oluşturan çizgi roman tarzı geçişler ise yine parasızlıktan yapılmış. Oyun patlayınca Rockstar satın aldı ve haliyle ortaya daha büyük bütçeli ve daha iyi bir oyun ortaya çıktı. İkinci oyunların daha unutulmaz olma sebeplerinden bir diğeri ise şu olabilir; firma tek oyun çıkarmayı düşünüp ya da deneyip oyun patlayınca bu aşamayı geçtiğinden gönül rahatlığıyla oyuna yine daha büyük bütçe ayırıyor ve daha çok emek veriyor olabilir. Sonuçta bizler oynayan tarafız ama her işte olduğu gibi oyun sektöründe de çok büyük paralar dönüyor. Firmaların güzel bir oyun çıkarmak kadar bu işten daha fazla kar etmeyi düşünmesi de gayet doğal bir durum haliyle. [/QUOTE]
Yükleniyor…
Alıntı ekle…
İnsan doğrulaması
Cevap yaz
Ana sayfa
Forumlar
Güreş Dışı
Bilgisayar & Konsol Oyunları
Seri Oyunlarda İkinci Oyunların Unutulmazlığı
Menü
Giriş yap
Kayıt ol
Uygulamayı yükle
Yükle
Forumlar
Neler yeni
Giriş yap
Kayıt ol
Ara
Anasayfa
Üst
Alt
Kolay Giriş Yapın:
Facebook
Spotify
Kullanıcı adı yada e-posta adresiniz
Şifre
Şifrenizi mi unuttunuz?
Beni hatırla
Giriş yap
Kayıtlı hesabınız yok mu?
Şimdi kayıt ol