- Katılım
- 2 Tem 2023
- Konular
- 44
- Mesajlar
- 6,431
- Beğeni sayısı
- 1,850
- PG Nakit
- 420
Aslında bu benim için RPG'ye bir veda yazısı değil çünkü bu oyunu yaklaşık olarak 10 yıldan uzun süredir oynuyorum veya yazıyorum ve ne zaman bırakacağım desem dönüp dolaşıp bir şekilde tekrardan kendimi bu klavyenin başında buluyorum. Ama bu sadece benim için geçerli bir şey değil bence. Bu oyun artık bizim bir parçamız ve bir bağımlılık. Dediğim gibi kendimi bildiğim için şu anlık yakın gelecekte ciddi bir şekilde oynama planım olmasa bile hiçbir zaman asla diyemiyorum. O yüzden ne kadar anlamı var bu yazdıklarımın veya gerek var mıydı bilmiyorum fakat içimdekileri dökmek istiyorum. Bu yazacaklarım daha çok oynadığım karaktere bir veda, geçen 1 yıllık süreç hakkındaki hislerim ve teşekkür etmem gereken arkadaşlarım olduğu için birkaç şey karalamak istiyorum ben de.
Bu forum ve RPG kısmı ilk kurulduğu zaman halihazırda biz başka bir RPG'de aktif olarak bir stable senaryosu içerisinde ve oldukça gazlı bir şekilde oyunu oynamaya devam ediyorduk. Hatta itiraf etmem gerekirse ilk düşüncemiz orada zaten ciddi oynarız burada öylesine karakterler alalım sarmazsa da 2, 3 haftaya bırakırız zaten tarzıydı. @jaques 'in kafasında Angel Garza almak vardı ama dediğim gibi kimi alırsak alalım pek ciddi oynamayacaktık burada yani en azından planımız öyleydi. Şimdi bunu düşününce komik geliyor. Çünkü ciddi oynamayacağız dediğimiz karakterler en ciddi oynadığımız ve en çok bağ kurabildiğimiz karakterler oldu. Dediğim gibi Arda ile bunun üzerine dalgasına muhabbet ederken WWE'de gram dikkatimi çekmeyen ve hakkında tek bildiğim şey Angel Garza'nın yanındaki eleman olan Humberto'nun aslında Angel Garza'nın kuzeni olduğunu ve ikisinin Meksika için köklü sayılabilecek bir aileden geldiklerini keşfetmemiz ve acaba takım olarak mı oynasak dememizle başladı. Fakat işler öyle bir noktaya evrildi ki zaten öylesine oynarız dediğimiz RPG'yi bir anda ikinci şovundan itibaren yazmak için devraldık. Brand bölüşmesi yaptık. Arda ve bana PAYBACK, keka'ya ise MAYHEM kalmıştı. Hala dün gibi geliyor bana tüm bu süreç. FURY şovunun ismini değiştirip PAYBACK şovuna canlı olarak çevirişimiz ve draft süreçleri, Survivor Series, Garza hikayeleri, The SEX'in serüveni ve daha nicesi... Daha önce birçok karakter ile RPG oynadım hatırlayanlar vardır Curt Hawkins, PURE'daki birkaç karakter vs. Bahsettiğim karakterler ile de birçok senaryoda bulundum, birçok başarı kazandım vs. fakat hiçbir karakterim ile bu kadar bağ kurmadım. Çünkü daha önce oynadığımız RPG'lerde her şey bu şirkete göre çok daha yüzeyseldi. O zamanlar oynarken belki bunun farkına varamıyorduk fakat PGW öyle bir noktaya taşıdı ki bu işi sanki ortada gerçek bir güreş şirketi var ve onu izliyoruz gibi hissettirdi her zaman. Hatta gerçek bir güreş şirketinden bile çok daha tutarlı ilerledi. Kıyas yapmayı sevmem fakat bu yüzden önceki serüvenlere kıyasla PGW benim için çok daha değerli. Bunun en büyük sebebi ise yazar ekibinin işini ciddiye alarak yapması ve ortaya koydukları emek. Karakterim ve senaryosu ile bu denli bağ kurmamın en büyük sebebi ise Arda ile saatlerce kafa yorduğumuz bu süreç ve ben elimi çektikten sonra bile @keka ve Arda'nın büyük işçiliği ve senaryoyu ve karakteri bu denli sahiplenmeleri. Tekrardan ikisine ve kalan ekip arkadaşlarıma böyle bir serüven yaşattırdıkları için teşekkür ediyorum. Humberto, Angel, Val Venis, John Morrison, Wes Lee, Christopher Daniels, Velveteen, Tyler Bate gibi gerçekte herhangi bir adam statüsünde veya hiçbir derinliği olmayan karakterlerle bu düzey etkileyici bir iş çıkarmak gerçekten çok büyük bir başarı. Fakat her güzel şeyin bir sonu vardır. Ben de karakterime bu şekil veda etmek istedim. (belki de bu tamamen bir veda değildir, bilirsiniz Humberto dengesiz adam hiçbir zaman asla dememek gerek...) Bunun en iyi şekilde gerçekleştiğini düşünüyorum. Şirketin başından beri hikayesel anlamda şirketin akla gelen belki de ilk dört ismiydi Garzalar ve Sex. Ayrıca @KALKTI!!!! Özer RPG denildiği zaman ilk akla gelen birkaç isimden birisi ve hangi karakterle oynarsa oynasın bu oyuna keyif veren bir adam. Adam beceriyor bu işi valla...
Aralık ayına kadar aktif bir yazarlık yaptım ve ardından okulumun uzaması ile gelen mental bunalım + okul dışında da o aralar psikolojik olarak iyi bir durumda olmamam gibi sebeplerle aktif yazarlığı bırakmak istedim zaten karaktere de ara verdim o zamanlar. WM ilk gece ana olayını yazana kadar da bu süreç böyle devam etti. (çok kısa bir NOW devralma ve kapatma süreci hariç) Normalde önceki RPG'lerde de yazarlık yaptım fakat benim için RPG yazarlığı yazdığım süreç ile sınırlı olan ve sonrasında pek umrumda olmayan bir süreç olarak ilerlerdi hep. Fakat PGW için bu böyle olmadı. Dediğim gibi PGW farklı... Şirketi öylesine sahiplenmişim ki (bence bu yazan veya oynayan fark etmeksizin herkes için geçerli bu arada hepimiz burayı öyle bir sahiplendik ki hem oyunculuk olarak hem yazarlık olarak hep en iyimizi vermeye çalıştık) güya ekip üyesi olmayan ben ara ara kendimi Boss'a girip madde editlerken, liste düzenlerken, PGW.com'dan bir şeyler paylaşırken, DM'den Arda'ya aklıma gelen karakterim ile alakalı veya bambaşka birisi ile alakalı herhangi bir senaryo fikri ile darlayıp saatlerce konuşurken buluyordum. Bunu işte şunu yaptım, bunu yaptım diye anlatmak için söylemiyorum. PGW'nun üzerimizdeki etkisini ve benim için değerini daha iyi ifade edebilmek için anlatıyorum. Güya ekipten uzaklaşmak, kendi hayatım ile ilgilenmek isteyen ben bile böyle yaparken asıl bu şirketin buralara gelmesindeki en büyük pay sahibi diğer konuda dediğim gibi Arda ve keka'nın da içinde olduğu dört arkadaşımın emeğini tarif bile edemiyorum. Aylardır bu oyun bu seviyelere çıktıysa ve bize RPG'nin prime dönemini yaşattıysa bu arkadaşlarım sayesinde. O diğer iki arkadaşıma da çok teşekkür ediyorum. Yeni ekibe de başarılar diliyorum. Bu seviyeye çıkmış bu oyunu o iki arkadaşım ile birlikte en az bir önceki ekip kadar iyi ilerleteceklerine eminim. Benim için uzun bir ara olacak gibi duruyor ama bu şirket umarım uzun yıllar boyunca devam eder. GTW zamanlarını hatırlarsınız. Şirket yıllarca devam etti. İşte benim PGW için hayallerimden birisi de bu. Oyunu oynamasam bile foruma girdiğim zaman mouse ile biraz aşağı inince o aktif RPG bölümünü görmek, arada şovlara girip ne oluyor ne bitiyor diye bakmak... Umarım PGW olduğundan daha da ileri seviyeye çıkar ve bu forum ile birlikte büyümeye devam eder.
Garzaların dedesi ne derdi? Garzalar unutmaz. Ben de bu serüveni unutmayacağım.
Bu forum ve RPG kısmı ilk kurulduğu zaman halihazırda biz başka bir RPG'de aktif olarak bir stable senaryosu içerisinde ve oldukça gazlı bir şekilde oyunu oynamaya devam ediyorduk. Hatta itiraf etmem gerekirse ilk düşüncemiz orada zaten ciddi oynarız burada öylesine karakterler alalım sarmazsa da 2, 3 haftaya bırakırız zaten tarzıydı. @jaques 'in kafasında Angel Garza almak vardı ama dediğim gibi kimi alırsak alalım pek ciddi oynamayacaktık burada yani en azından planımız öyleydi. Şimdi bunu düşününce komik geliyor. Çünkü ciddi oynamayacağız dediğimiz karakterler en ciddi oynadığımız ve en çok bağ kurabildiğimiz karakterler oldu. Dediğim gibi Arda ile bunun üzerine dalgasına muhabbet ederken WWE'de gram dikkatimi çekmeyen ve hakkında tek bildiğim şey Angel Garza'nın yanındaki eleman olan Humberto'nun aslında Angel Garza'nın kuzeni olduğunu ve ikisinin Meksika için köklü sayılabilecek bir aileden geldiklerini keşfetmemiz ve acaba takım olarak mı oynasak dememizle başladı. Fakat işler öyle bir noktaya evrildi ki zaten öylesine oynarız dediğimiz RPG'yi bir anda ikinci şovundan itibaren yazmak için devraldık. Brand bölüşmesi yaptık. Arda ve bana PAYBACK, keka'ya ise MAYHEM kalmıştı. Hala dün gibi geliyor bana tüm bu süreç. FURY şovunun ismini değiştirip PAYBACK şovuna canlı olarak çevirişimiz ve draft süreçleri, Survivor Series, Garza hikayeleri, The SEX'in serüveni ve daha nicesi... Daha önce birçok karakter ile RPG oynadım hatırlayanlar vardır Curt Hawkins, PURE'daki birkaç karakter vs. Bahsettiğim karakterler ile de birçok senaryoda bulundum, birçok başarı kazandım vs. fakat hiçbir karakterim ile bu kadar bağ kurmadım. Çünkü daha önce oynadığımız RPG'lerde her şey bu şirkete göre çok daha yüzeyseldi. O zamanlar oynarken belki bunun farkına varamıyorduk fakat PGW öyle bir noktaya taşıdı ki bu işi sanki ortada gerçek bir güreş şirketi var ve onu izliyoruz gibi hissettirdi her zaman. Hatta gerçek bir güreş şirketinden bile çok daha tutarlı ilerledi. Kıyas yapmayı sevmem fakat bu yüzden önceki serüvenlere kıyasla PGW benim için çok daha değerli. Bunun en büyük sebebi ise yazar ekibinin işini ciddiye alarak yapması ve ortaya koydukları emek. Karakterim ve senaryosu ile bu denli bağ kurmamın en büyük sebebi ise Arda ile saatlerce kafa yorduğumuz bu süreç ve ben elimi çektikten sonra bile @keka ve Arda'nın büyük işçiliği ve senaryoyu ve karakteri bu denli sahiplenmeleri. Tekrardan ikisine ve kalan ekip arkadaşlarıma böyle bir serüven yaşattırdıkları için teşekkür ediyorum. Humberto, Angel, Val Venis, John Morrison, Wes Lee, Christopher Daniels, Velveteen, Tyler Bate gibi gerçekte herhangi bir adam statüsünde veya hiçbir derinliği olmayan karakterlerle bu düzey etkileyici bir iş çıkarmak gerçekten çok büyük bir başarı. Fakat her güzel şeyin bir sonu vardır. Ben de karakterime bu şekil veda etmek istedim. (belki de bu tamamen bir veda değildir, bilirsiniz Humberto dengesiz adam hiçbir zaman asla dememek gerek...) Bunun en iyi şekilde gerçekleştiğini düşünüyorum. Şirketin başından beri hikayesel anlamda şirketin akla gelen belki de ilk dört ismiydi Garzalar ve Sex. Ayrıca @KALKTI!!!! Özer RPG denildiği zaman ilk akla gelen birkaç isimden birisi ve hangi karakterle oynarsa oynasın bu oyuna keyif veren bir adam. Adam beceriyor bu işi valla...
Aralık ayına kadar aktif bir yazarlık yaptım ve ardından okulumun uzaması ile gelen mental bunalım + okul dışında da o aralar psikolojik olarak iyi bir durumda olmamam gibi sebeplerle aktif yazarlığı bırakmak istedim zaten karaktere de ara verdim o zamanlar. WM ilk gece ana olayını yazana kadar da bu süreç böyle devam etti. (çok kısa bir NOW devralma ve kapatma süreci hariç) Normalde önceki RPG'lerde de yazarlık yaptım fakat benim için RPG yazarlığı yazdığım süreç ile sınırlı olan ve sonrasında pek umrumda olmayan bir süreç olarak ilerlerdi hep. Fakat PGW için bu böyle olmadı. Dediğim gibi PGW farklı... Şirketi öylesine sahiplenmişim ki (bence bu yazan veya oynayan fark etmeksizin herkes için geçerli bu arada hepimiz burayı öyle bir sahiplendik ki hem oyunculuk olarak hem yazarlık olarak hep en iyimizi vermeye çalıştık) güya ekip üyesi olmayan ben ara ara kendimi Boss'a girip madde editlerken, liste düzenlerken, PGW.com'dan bir şeyler paylaşırken, DM'den Arda'ya aklıma gelen karakterim ile alakalı veya bambaşka birisi ile alakalı herhangi bir senaryo fikri ile darlayıp saatlerce konuşurken buluyordum. Bunu işte şunu yaptım, bunu yaptım diye anlatmak için söylemiyorum. PGW'nun üzerimizdeki etkisini ve benim için değerini daha iyi ifade edebilmek için anlatıyorum. Güya ekipten uzaklaşmak, kendi hayatım ile ilgilenmek isteyen ben bile böyle yaparken asıl bu şirketin buralara gelmesindeki en büyük pay sahibi diğer konuda dediğim gibi Arda ve keka'nın da içinde olduğu dört arkadaşımın emeğini tarif bile edemiyorum. Aylardır bu oyun bu seviyelere çıktıysa ve bize RPG'nin prime dönemini yaşattıysa bu arkadaşlarım sayesinde. O diğer iki arkadaşıma da çok teşekkür ediyorum. Yeni ekibe de başarılar diliyorum. Bu seviyeye çıkmış bu oyunu o iki arkadaşım ile birlikte en az bir önceki ekip kadar iyi ilerleteceklerine eminim. Benim için uzun bir ara olacak gibi duruyor ama bu şirket umarım uzun yıllar boyunca devam eder. GTW zamanlarını hatırlarsınız. Şirket yıllarca devam etti. İşte benim PGW için hayallerimden birisi de bu. Oyunu oynamasam bile foruma girdiğim zaman mouse ile biraz aşağı inince o aktif RPG bölümünü görmek, arada şovlara girip ne oluyor ne bitiyor diye bakmak... Umarım PGW olduğundan daha da ileri seviyeye çıkar ve bu forum ile birlikte büyümeye devam eder.
Garzaların dedesi ne derdi? Garzalar unutmaz. Ben de bu serüveni unutmayacağım.
Son düzenleme: