- Katılım
- 2 Tem 2023
- Konular
- 54
- Mesajlar
- 2,222
- Beğeni sayısı
- 959
- PG Nakit
- 250
- RPG Karakteri
- "Scapegoat" Jack Perry
Titantronda Goldust'ın sahneleri sansürlü ve cızırtılı bir şekilde ekrana veriliyor.
l o v e i s
Girişte Gacy elinde sarkık şekilde tuttuğu Television kemeri ve yüzünde sarı maskeyle ringe yürüyor. Aurası her zamankinden daha farklı.
Tahmin edebileceğinizden çok daha yorgunum. Daha pozitif bir iletişim ve uzlaşma alanı yaratmaya çalıştığım PGW'dan, kendini Roch Thériault zanneden bir ucube yüzünden 3 hafta uzaklaşmak zorunda kaldım. Buraya geldiğimden beri en uzak kaldığım süreydi ve sonunda, biraz geçmişi eşelemek için vaktim oldu. Kalkmak istemeyen bir sürü insana el uzatarak neyi amaçladığımı düşündüm ve Jim hala limonatama buz eklemek istemiyor. Ama size algoritmik gerçeklik naraları atmayacağım çünkü siz sadece size gösterilen kadar bilgilisiniz değil mi? Yarı-aydın hasır şapkalının kıt zekasıyla başkasını aşağılama isteğini benim ve Goldust'ın üzerinden paklarken duyuyorum. Ant Hill Kids varken o hasır şapkanla ilgili vaaz vermek beni bir yere götürmeyeceği için, sana ayrılan süre bu kadardı.
Ama ya ne oluyor? Sorun acaba Gacy'de mi? sorularını defalarca duydum. Nathan, Charlie ve şimdi de Goldy. Size çok SOMUT şeylerden bahsedeceğim. 6 ayımı verdiğim bu şirkette aradığım şey başarılar değildi. Hatta O'Neil'ın bana sunduğu kontratın içeriği, benim ring-içi değil ring-dışı bir figüran olmam yönündeydi. Sayısız kez elime geçen fırsatları, kendi başarılarım ve rahatım için kullanabilecekken, Nathan'ların Charlie'lerin ve hatta Goldy'lerin önünü açmak için onlara teslim ettim. Ölümle sıtma arasında seçim yapmak zorunda kaldığımda, gerekirse ölüp sevgimi yaşatacak olanı kurtarmayı yeğ görüyordum. Fakat bu ilgi ve sevginin sonucu ne oldu? Nathan gibi bir çıkarcıyı, Charlie gibi bir kumarbazı ve Goldy gibi sevgi anlayışı çarpıklaşanları benden bir bir götürdü. İçgüdü, kendinden olanı korumak ve devamlılığını sağlayabilmek üzerineyken, biri aktris kız arkadaşının peşinden kariyerini piç etti, diğeri önemsiz bir maç uğruna kariyerini sekteye uğrattı ve diğeri.... oh evladım, diğeri....
Ve tüm bunları meşrulaştıracak bir kurşunum daha kalmadı. Sevgi diliyle hizaya çekmeye çalıştığım tüm sevdiklerim, canınız cehenneme.
*
Sorunların asla çözülemeyeceği bir ortamda sorundan bahsetme gafleti. Mutlak çözümsüzlük. İşte 6 ayın sonunda sevgi dilinin karnesi budur. Kitlelerin işine gelmeyen gerçekliğe sırt çevirmesini ve gerçekliği asla merak etmemelerinin handikapıyla, çözümün GERÇEKLİĞE DÖNMEKTE olduğunu düşündüm. Fakat her geçen gün bir şey kafama daha çok kazındı. Eğer hatalar sizi mest ediyorsa, hataları tanrılaştırmaktan çekinmiyorsunuz. Goldust'ın o sonsuz kredisinin 2 haftada nasıl çarçur olduğunu gördünüz değil mi? Hatırladığınızdan bile şüpheliyim. Sabırsız, cesaretsiz, hamiyetsiz ve korkak insanların muhteşem yanılsaması. Nicelik, her zamanki gibi niteliği baltaladı.
İşte tüm bunlar bana bir anneyle bir fahişenin ilişkisini anımsatıyor. Anne ırkın sürekliliğiyle tam bir ilişki içindeyken fahişeyse bunun tamamen dışındadır. Anne, ırkın tek savunucusu ve rahibesidir. Sevdiklerinin yaşama arzusu onda somutlaşırken, fahişenin varlığı, tüm cinselliğin yalnızca eğlenceyle ve gelecek nesille ilgili olmasına indirgenir. Annenin sevdiklerinin korunmasıyla olan ilişkisinin bir başka çarpıcı yönü de yiyecek konusunda ortaya çıkar. Ne kadar az kalırsa kalsın, yiyeceğin israf edildiğini görmeye dayanamaz, fahişeyse talep ettiği yiyecek-içeceği bile bile çarçur eder. Anaç kadın tüm dünyayı, sevgilisinin sevgisini ve aldığı tüm izlenimleri sevdiklerinin amaçlarına dönüştürürken, fahişe her şeyi kendisi için emer. Annenin aksine, bunlar dünyanın zevklerini, dans etmeyi, giyinmeyi, tiyatroları ve konserleri, eğlence yerlerini düşünürler. Altının kullanımını bilirler, onu rahatlık yerine lükse dönüştürürler, dünyayı alevlendirirler, tüm yollarını güzel vücutları için bir zafer yürüyüşü haline getirirler ve günü gelince, sevdiklerini kendinden koparan fahişenin hatası, sizi bir anneden daha çok mest edecektir.
Tüm sevgimi kendin için sömüreceğini bilerek, altınını sanatına değil lüksüne yatıracağını bilerek sevmiştim seni. Fahişeydin ve ben o fahişeyi her şeyden çok sevdim.
Esarettim.
İşte (kemeri gösteriyor) bu da gerçekliği yüzüme tokat gibi vuruyor,
"o fahişenin kocası sendin!" diyerek.
Mikrofonu yere atıp öylece kemere bakıyor Gacy. Karışık tepkilerle beraber kameralar kapanıyor.