RPG WYATTSPACE: The Final Cut


Ensiferum

eater.of.worlds
Katılım
4 Tem 2023
Konular
71
Mesajlar
4,188
Beğeni sayısı
932
PG Nakit
160
Öğlen sıcağının bağrında çekiç ve keser seslerinin yükseldiği bir sahneye dönüyor PGW kameraları. Güneşin bağrında köylü tulumu giymiş adamlar ise hummalı bir şekilde seçilemeyen bir yapıya kovalar taşımaya devam ediyorlar. Bray Wyatt'ı klasik sandalyesinde çalışmaları takip ederken görüyoruz. Wyatt sakalını ovuşturuyor ve kameraya bakıyor.

pmkwrdy.png


Bugünlerde, komünümüz için küçük ama dünya için büyük bir adımı kutlamaya hazırlanıyoruz. Siz seyircilerimize "sanat"ı minimum montajla sunabilmek için, eski usul bir kamera görüntüleyicisini köyümüze kazandırmış vaziyetteyiz. Siz değerli izleyicilerimize hizmet etmeye çalışırken kaliteden ödün vermemek bizim birincil prensibimiz. Çünkü bizim buralarda, müşteri memnuniyeti her şeyden önce gelir. (Wyatt sallanırken kameraya kilitleniyor) Bir süredir bazı kavramları konuşuyoruz: Sanat, yönetmen, film ve sahne ışığı. Görünüşe göre filmin bir sonraki bölümü, No Way Out'ta gerçekleşecek gibi duruyor. Üçlemenin ikinci filmi demek daha mı doğru olur? Çünkü karşıma gelecek olan adam, bir başkasını temsilen dövüşeceğini söylüyor. Ve bu adamın leşini yere serdiğim zaman omzuma atacağım altının da geçici nitelikte olduğu söyleniyor. Bildiğiniz gibi, geçen hafta PGW sahnesinde mağlubiyet üzüntüsü yaşayan iki genç arkadaşımızı teselli etmek için bazı çalışmalarımız oldu. Bu teskin operasyonu sırasında almış olduğu darbeler sonucu hastanelik olan genç, unvanını arkadaşına teslim etti ve şimdi arkadaşı üç kuduz kurdun arasına girerek başkası adına bir savaş vereceğini iddia ediyor. Bu filmin perde arkasını görmek için yönetmen olmaya gerek yok evlatlarım, bunun tek manası ben Goldust'ın işini bitirdiğim zaman ahbabı minik Joey'in karşıma dikileceğidir. Eğer bunun bir taktik olduğunu düşünüyorsanız boşuna heveslenmeyin. Önce Goldust'ın işini bitireceğim. Daha sonra efendisi olduğunu her fırsatta dile getirmekten çekinmediği arkadaşı küçük Joe'nun icabına bakacağım. Ve sonra, işin asıl eğlenceli boyutuna geçeceğiz. Televizyon unvanını ele geçirdiğim zaman o unvana diğerlerine yaptığım muameleyi yapmayacağım. Gerçek bir televizyon şampiyonu, sanattan da anlamalı... Ve sanatı tam tekmil icra edebilmeli. Sinemanın hakkını vereceğim çocuklar! (Wyatt kahkahayı patlatıyor) Sizin için bir felaket, seyircilerimiz için ise bir başyapıta imza atmak üzereyim. Görmüş olduğunuz şu mekan, sizler için özel olarak hazırlanıyor. Eskiler, sanatın değişik formlarını icra edebilmek için antik tiyatrolar kurmuşlar. Orada kısıtlı imkanlarıyla sanatı izleyicilerle buluşturmayı başarmışlar.

Wyatt, çekiç seslerinin geldiği yere şöyle bir bakıyor.

Ben de düşündüm ki, neden olmasın? Eskilerin heyecanla ve ruhla yapmış olduğu şeyleri günümüze uyarlamak neden mümkün olmasın? Ve şimdi, No Way Out ve sonrasında olabilecek her şeye ailecek hazırlıklı olduğumuzu görmeniz için... ve bu iş bittiğinde getirileceğiniz yeri iyi anlayabilmeniz için size final sahnesini çekeceğimiz yeri gösteriyorum. Görüyorsunuz ya, kıstılı imkanlarla yapılan sanat da bazı noksanlıklara gebedir. Oyuncuların sigortası yoktur, sette yaşanacak kazalara ilişkin herhangi bir talimatname hazırlanmamıştır. İnsanlar ölebilir, zehirlenebilir. Çiğ sanat! Hiç bir endüstriyelleşmenin değmemiş olduğu amatör ruh. Ve ben inanıyorum ki kardeşlerim: Gerçek sanat montajla olmaz. Sahteleşmiş duygulardan arındırmak lazım: Gerçek mekanlar, gerçek insanlar ve gerçek olaylar. Şunu düşünün, bir olayın aktörlerce temsil edilmesi yerine bir kişiye gerçekten o durumu yaşatarak amatör bir çekim gerçekleştirmek. Gerçek sanat bu değil midir? Temsili olmayan ve gerçek olayları konu edinen çekimler. Hangisi sizi daha çok etkiler, Er Ryan'ı Kurtarmak mı yoksa bizzat bir çatışmada çekilmiş olan görüntüler mi.. Gerçek sinemanın peşindeyiz. Benim maksadım, Goldust ve Joe Gacy'e bu işin No Way Out ya da sonrasında sadece bir kemer maçı mağlubiyetiyle bitmeyeceğini göstermek.


Wyatt sandalyesinden kalkıp çalışmaların devam ettiği yapıya doğru ilerliyor. Bakımsız çimenlikleri ezerek kameramanımız da titrese de takip ediyor Bray'i. Wyatt içeri girmeden önce kameraya dönüp bakıyor.

Televizyon Şampiyonluğu ve No Way Out sadece bir hikaye adamım. Goldust ve Gacy benim bir aydınlanma yaşamamı sağladı. Ve ben onlarla işimiz bittiğinde gerçek sanatı icra etmeleri için onları buraya, Tiyatro adını verdiğim mekanıma getireceğim. İçeri gel evlat. Gel ve Goldust'la Gacy'nin hikayenin sonunda gerçekten birbirlerinden bir parça teşkil edecekleri yeri sana göstereyim.

r48l8nl.png


Kamera şaşkınlıkla yapının içini geziyor. Odanın tam ortasında büyük bir yatak, yatağın tam karşısında ise antika bir tripod duruyor. Tripodun ucundaki kamera tam cepheden yatağı çekiyor. Yatağın üzerinde ise boşta duran bir zincir var. Yatağın yanında içinin neyle dolu olduğunu tam anlayamadığımız şırıngalar göze çarparken, kameranın hemen yanında altın rengine boyanmış bir sallanan sandalye görüyoruz. Bu korkutucu ve gelecekle ilgili dehşet uyandıran mekanın tasvirine bakar ve Bray Wyatt'ın sapıkça kahkahası mekanda yankılanırken kameralarımız kapanıyor.
 
Konuyu ziyaret edenler (Toplam: 0)
No registered users viewing this thread.
Anasayfa Üst Alt

Kolay Giriş Yapın: