WWE Türkiye'de Yayınlanmaya Devam Etseydi?


Kero

rehabilite
Katılım
2 Tem 2023
Konular
469
Mesajlar
7,075
Beğeni sayısı
892
PG Nakit
670
Sizce WWE Türkiye'de 2015-2016 yıllarına kadar falan televizyonda yayınlanmaya devam etseydi şu an ülkemizde bu spora bakış açısı nasıl olurdu? Türkiye'den de sporcu yetişir miydi? Şovlar olue muydu?​
 
Konuyu ziyaret edenler (Toplam: 0)
No registered users viewing this thread.
Anasayfa Üst Alt
Tema Rengi